مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان گفت: تاکنون بیش از دو هزار واحد برای ساخت مسکن محرومان به بانک‌های عامل معرفی شده اند.
کد خبر: ۹۱۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴ 23 November 2020

مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون پرونده ۲ هزار و ۶۴۲ واحد تشکیل شده است و از این تعداد ۲ هزار و ۲۱۲ واحد به بانک‌های عامل معرفی شدند افزود: از میان واحد‌های معرفی شده به بانک حدود ۸۳۰ قرارداد با بانک‌ها منعقد شده است
غلامحسین خانی افزود : تیر امسال تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان برنامه و بودجه، استانداری و بنیاد مسکن و منعقد و  قرار شد سه هزار واحد مسکونی در قالب تفاهم‌نامه تأمین مسکن محرومان توسط بنیاد مسکن ساخته شود.
وی گفت: در قالب این تفاهم‌نامه سازمان برنامه و بودجه برای هر خانوار ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و بنیاد مسکن برای هر خانواده ۵۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر خواهد گرفت.
مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان افزود: تعداد واحد‌های ارزیابی و شناسایی شده در استان تا اول آذر بیش از ۴ هزار و ۱۲ واحد بود و در حال حاضر سهمیه درنظر گرفته شده برای استان سه هزار واحد مسکونی است.
وی با اشاره به ساخت واحد‌های مسکن محرومان به پی کنی ۸۰۵ واحد اشاره کرد و گفت: تاکنون اجرای فوندانسیون ۶۸۴ اجرا شده که از این تعداد ۲۹۸ واحد در مرحله اجرای ستون و ۲۰۸ واحد به مرحله اجرای سقف رسیده است.
مدیر کل بنیاد مسکن استان اصفهان در زمینه مبلغ بلاعوض پرداختی به واجدان شرایط گفت: تا اول آذر ۹۹ ، بیش از ۵۵ هزار و ۲۳۵ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار