اختتامیه جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی
در اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در اصفهان از ۲۷ فن‌آفرین، طراح کسب و کار و سرمایه گذار معرفی و از آن‌ها تجلیل شد.
کد خبر: ۹۱۷۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰ 19 November 2020
رئیس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان در مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی که به صورت آنلاین و نیمه حضوری برگزار شد گفت: در این مراسم از ۲۷ برگزیده برتر این جشنواره  در بخش‌های طراحان کسب و کار، شرکت‌های نوپا، شرکت‌های رشد یافته، فرصت‌های سرمایه گذاری، فناوری صنعت ساز، و بخش خصوصی تجلیل شد.
جعفر قیصری رویکرد مهم و برنامه ریزی در این جشنواره را بر مبنای رفع مشکلات و چالش‌های پیش روی توسعه کشور دانست و گفت: تلاش شده است خروجی جشنواره شیخ بهایی به آماده کردن طرح و محصول نهایی برای ارائه به بخش خصوصی و سرمایه گذار باشد.
عباس رضایی استاندار اصفهان هم در حاشیه اختتامیه جشنواره با اشاره به حمایت دولت از شرکت‌های دانش بنیان و فن آفرینان گفت: این جشنواره مهم‌ترین رویداد فن آفرینی کشور است و در توسعه و جهش اقتصادی سهم دارد و می‌تواند نقش ویژه ایفا کند چرا که طرح‌های برتر علمی را به صنعت معرفی می‌کند.
پانزدهمین دوره جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی که دیروز بصورت مجازی و با هدف رونق و اثر بخشی محصولات فن آفرینی، تسهیل ارتباط بین فن آفرینان و سرمایه گذاران، شناسایی و معرفی شرکت‌های دانش بنیان به سرمایه گذاران دولتی و خصوصی و استفاده از فعالیت‌های فن آفرینانه در حل مسائل و چالش‌های کشور در اصفهان آغاز شده بود ، بعداز ظهر امروز با معرفی برگزیدگان پایان یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار