مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری
علی رضا مرزبان گفت: بازی ملی به ما کمک کرد و بازیکنان می‌خواهند مسائل سال گذشته را جبران کنند و قهرمان شوند.
کد خبر: ۹۱۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳ 18 November 2020

علی‌رضا مرزبان در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک در هفته دوم لیگ برتر گفت: بعد از شکست در روز اول بازی‌ها زمینه شرایطی را فراهم کرد که با توجه به اتفاقات فصل پیش که تیم در کورس قهرمانی وارد بحران بزرگ شد و حتی سهمیه آسیا را از دست داد، آنالیز خوبی در مورد وضعیت بدنی، تاکتیکی و روحی بازیکنان داشتیم.
مربی تیم فوتبال سپاهان در مورد شرایط بازیکنان جدید سپاهان افزود: جلال‌الدین علیمحمدی آماده بازی فردا است و شانس بزرگی دارد از ابتدا بازی کند، روح‌الله باقری نیاز دارد بازیکنان کنارش را بهتر بشناسد؛ جوانانی که به تیم اضافه شدند، کیفیت خوبی دارند که در این زمینه نقش نویدکیا و محمود کریمی زیاد بوده است، این بازیکنان در آینده در لیگ برتر بازی خواهند کرد.
وی در مورد مصدومان سپاهان نیز گفت: بازیکنان ما شرایط فوق‌العاده خوبی دارند، به جز ولسیانی که مصدومیت خاصی دارد و از مدت‌ها پیش درگیر است، سایر بازیکنان خوب هستند و می‌توانیم از همه استفاده کنیم.
مرزبان در مورد تعطیلات لیگ خاطرنشان کرد: تعطیلات ۲ هفته‌ای کمک زیادی به ما کرد، فرصت کردیم در همه مسائل بررسی‌هایی داشته باشیم و آنالیز‌های مختلفی انجام دادیم؛ در زمینه روانشناسی و مسائل واقعی فوتبال را مطرح و حل کردیم و خیلی خوشحالم این مسائل برای همیشه از تیم رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار