کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی گفت: بارش پراکنده در نیمه شمالی استان به ویژه در ساعات عصر و بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی اصفهان پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱ 16 November 2020

آسیه آقایی اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی به نسبت ناپایدار در سطح استان اصفهان تا سه روز آینده است از این رو آسمان بسیاری از مناطق ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه غبار صبحگاهی پدیده غالب مناطق مرکزی و کلانشهر اصفهان است، افزود: بارش پراکنده در نیمه شمالی استان به ویژه در ساعات عصر و شب و احتمال بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی اصفهان وجود دارد.

آقایی با بیان اینکه بارش در ایستگاه‌های باران‌سنجی هواشناسی در ۲۴ ساعت گذشته ثبت نشده است، به افزایش یک تا دو درجه‌ای دما در ساعات پیش رو اشاره کرد و گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در این مدت بین ۱۷ و یک درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان است.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: خور و بیابانک با دمای ۱۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و فرودگاه اصفهان با دمای چهار درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار