ناییج:
هخامنش ناییج هافبک خوش آتیه کشورمان با عقد قرار دادی یک ساله به تیم فوتبال ذوب آهن پیوست وی سابقه بازى در نونهالان شموشك نوشهر همراه با دو قهرمانى در كشور ، نوجوانان پرسپوليس تهران ، جوانان پرسپوليس تهران ، جوانان استقلال تهران ، اميد پرسپوليس تهران ، بزرگسالان بادران را در کارنامه فوتبالی اش ثبت نموده
کد خبر: ۹۱۶۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷ 15 November 2020

 وی که فصل جاری را در کنار مردان آهنین دیار زنده رود طی خواهد نمود در مصاحبه با سایت باشگاه اظهار داشت: شرایطی پارسال فراهم شد برای من که به تیم پایه منچستر انگلستان بپیوندم که متاسفانه شیوع ویروس کرونا مانع حضور من در آن تیم شد.

هافبک جوان تیم ذوب آهن در ادامه گفت: حضور من در باشگاه ذوب آهن فرصتی است که بتوانم به هدف های بزرگی از جمله عضویت در تیم ملی برسم و با تیم ذوب آهن که باشگاه مورد علاقه ام است قهرمانی لیگ را کسب نمایم.

وی در ادامه گفت: قطعا ذوب‌آهن جزو ۵تیم بزرگ و ریشه‌دار ایران و آسیاست و آرزوی هر بازیکنی این است که بتواند جزوی از تاریخ این باشگاه باشد، هدف من فقط و فقط پیشرفت و کمک به مجموعه بزرگ ذوب‌آهن است و امیدوارم در کنار دیگر اعضای مجموعه بتوانیم این تیم پر افتخار را به جایگاه اصلیش برسانیم.

ناییج در پایان تصریح کرد: از آقای رحمان رضایی و کادر فنی و سرپرست و اعضای باشگاه ذوب آهن كه به من اطمينان كردند تشكر ميكنم اميدوارم با عملكردم پاسخ اين اطمينان را بدهم،

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار