از ابتدای سال جاری تاکنون؛
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: 52 وقف جدید از ابتدای سال جاری تاکنون در ادارات اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ثبت شده است.
کد خبر: ۹۱۶۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳ 15 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام ولی‌‌الله روان با بیان اینکه وقف یکی از مهم‌ترین ارزش‌های اسلامی است، اظهار داشت: خداوند در این زمینه بارها به صورت غیر مستقیم در قرآن به وقف اشاره کرده و پیامبر اکرم (ص)و ائمه اطهار (ع) نیز همواره به این مهم توجه داشته باشند.
وی با بیان اینکه مردم استان اصفهان نیز در زمینه وقف اموال خود در کشور پیشتاز بوده‌اند، ابراز داشت: این امر تاکنون ادامه داشته و خوشبختانه در سال جاری نیز 52 وقف جدید در استان اصفهان توسط واقفان به ثبت رسیده است.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در بین شهرستان‌های استان اصفهان شهرستان نجف‌آباد با ثبت 10 وقف جدید، ناحیه دو شهرستان اصفهان با ثبت هشت وقف جدید و شهرستان فریدن با ثبت 6 وقف جدید پیشتاز ثبت موقوفات جدید بوده است، افزود: بیشترین نیات واقفان نیات مذهبی، خیریه و اجتماعی بوده است.
وی ضمن قدردانی از مردم استان اصفهان برای مشارکت در امور خیر و ثبت موقوفات جدید گفت: در این راستا به واقفان و افراد خیر اندیش توصیه می‌شود بیش از گذشته به نیازهای اقتصادی و معیشتی جامعه در وقف اموال خود توجه داشته باشند.
حجت‌الاسلام روان ابراز داشت: همچنین نیازهای دارو و درمان و موقوفات حوزه سلامت نیز باید مورد توجه خیران قرار گیرد چرا که باید توجه داشت که تفاوت کار خیر مقطعی و وقف ماندگاری وقف است و سال‌ها می‌تواند برای افراد نیازمند مورد استفاده قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار