کد خبر: ۹۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴ 08 September 2015

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه جشنواره جوان سالم در ندامتگاه کرج برگزار می‌شود، گفت: ۴۰ سازمان مردم نهاد مورد حمایت اداره‌کل ورزش البرز قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، رضا گل‌محمدی در نشست خبری با خبرنگاران که عصر امروز در محل اداره ورزش البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه همزمان با فرا رسیدن ماه ذ‌ی‌الحجه هفته ازدواج نیز در استان البرز آغاز می‌شود، اظهار داشت: در سال جاری 17 مجمع انتخاباتی و 8 مجمع سالانه در البرز برگزار می‌شود که با این احتساب در سال جاری میزبان 17 رئیس فدراسیون هستیم.

وی با تاکید بر اینکه البرز جزء اولین استان‌های کشور است که در بازهای المپیک و پاراالمپیک سهمیه حضور را کسب کرده است، افزود:کیمیا علیزاده تکواندو‌کار البرزی یکی از شانس‌های دریافت سهمیه المپیک و نابغه ورزش تکواندو در بخش بانوان است.

مدیرکل ورزش البرز با بیان اینکه در سال جاری ورزش البرز موفقیت‌های خوبی در بازی‌های جهانی و آسیایی کسب کرده است، خاطرنشان کرد: امسال بیش از 90 مقام قهرمانی توسط ورزشکاران استان در سطوح مختلف کسب شده است.

وی با اشاره به اینکه 20 مهرماه سال جاری افتتاح پایگاه قهرمانی به همراه رونمایی از طرح بزرگ استعدادیابی ورزش نونهالان انجام می‌شود، تصریح کرد: 22 مهرماه سمینار بزرگ ورزش سوارکاری و چوگان با همکاری فدراسیون چوگان و سوارکاری برگزار می‌شود.

گل‌محمدی با بیان اینکه 31 شهریورماه نیز شاهد برگزاری فستیوال بزرگ مدارس فوتبال در البرز هستیم، گفت: طرح تدبیر زندگی از جمله اقداماتی است که در حوزه جوانان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در هفته ازدواج 30برنامه متنوع در سطح استان در نطر گرفته شده است، افزود:در بخش اشتغال جوانان تفاهم نامه‌ای با صندوق کار آفرینی منعقد شده که امید است بانک‌ها در این زمینه به وظایف خود عمل کنند چرا که در نظر داریم بانک‌هایی را که به وظایف خود عمل نمی‌کنند را معرفی کنیم.

مدیرکل ورزش البرز با تاکید بر اینکه جشنواره جوان سالم در ندامتگاه کرج برای جوانان 15 تا 20 سال برگزار می شود، یادآور شد: 53 سمن موجود در استان البرز به 74 سمن افزایش یافته که این امر بیانگر توسعه یافتگی استان است.

وی با اشاره به اینکه 40سازمان مردم نهاد مورد حمایت اداره کل ورزرش البرز قرار می‌گیرد، بیان کرد: در نظر داریم برای 15 هزار زوج جوان برنامه آموزشی اجرا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در بخش عمران با بحران جدی مالی رو‌به رو هستیم که امید است این بحران در شرایط پساتحریم برطرف شود، خاطرنشان کرد: 20مهرماه سال جاری 5پروژه عمرانی و دردهه فجر 6پروژه عمرانی در سطح استان البرز به بهره برداری می‌رسد.

گل محمدی با اشاره به اینکه 10میلیارد تومان اعتبار برای ساخت سالن 6 هزار نفره تخصیص داده شده است که در صورت تزریق اعتبار مالی مناسب این مجموعه بهمن سال آینده افتتاح می‌شود، گفت: این مجموعه به 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی با تاکید بر اینکه 20 میلیارد تومان اعتبار برای ورزش البرز تعیین شده که سال گذشته از مجموع اعتبار تعیین شده تنها 45درصد از اعتبار تخصیص یافته بود، اظهار داشت: زمین‌های ورزشی استان مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند و در این بین 120 هزار متر زمین به سرانه ورزشی البرز اضافه شده است.

مدیرکل ورزش البرز با بیان اینکه البرز جز استان‌های نیمه برخوردار است که از جایگاه 11 در این بخش به ردیف 5 رسیده است، گفت: مادامی که سالن 6 هزار نفره در البرز احداث نشود نمی‌توان شاهد برگزاری رویدادهای بزرگ ورزشی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار