با بهره برداری از مرحله اول سایت جدید نمایشگاهی اصفهان ، ۱۶ هزار متر مربع به فضای سرپوشیده نمایشگاهی استاندارد کشور افزوده شده است.
کد خبر: ۹۱۴۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷ 05 November 2020
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم بهره‌برداری از طرح نمایشگاه بین‌المللی،  اصفهان را قطب تولید و صنعت کشور دانست و گفت: ۴۱ سایت نمایشگاهی در کشور وجود دارد که ۳۲ سایت به صورت دائمی و رسمی فعال است که با افتتاح مرحله سایت جدید نمایشگاهی اصفهان ۱۶ هزار متر مربع بر فضای سرپوشیده نمایشگاهی استاندارد کشور افزوده می‌شود.
بهمن حسین‌زاده با اشاره به اینکه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با ۲۷ سال سابقه فعالیت و با برگزاری بیش از ۶۰ نمایشگاه تخصصی متنوع نقش مهمی در دستاورد‌های صنعتی و تجاری کشور ایفا کرده افزود: در مرحله دوم توسعه و گسترش این مجموعه جدید نمایشگاهی در نظر گرفته شده است.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور گفت: صنعت نمایشگاهی با اشتغال ۳۳ هزار نفر در کشور و ارتباط با ۱۵۰ رسته شغلی موجب رونق بخشی تجاری، صنعتی و توسعه صادرات غیر نفتی، بازاریابی و قرارداد‌های بازرگانی بی شمار شده است.
وی افزود: چهار دستور العمل بهداشتی با تأیید وزارت بهداشت در صنعت نمایشگاهی به صورت علمی در نظر گرفته شده و از ۲۴ خرداد مجوز برگزاری نمایشگاه‌ها با حضور افراد متخصص به صورت محدود داده شده است که به صورت مجازی نیز پخش می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار