شهردار اصفهان:
شهردار اصفهان گفت: در تاریخ ۹۹.۹.۹ از 9 پروژه عمرانی در منطقه 9 شهر اصفهان بهره برداری می شود که یکی از آنها پاتوق شهری خواهد بود. همچنین در منطقه یک شهر هم پاتوق های شهری ایجاد شده و این طرح در سایر نقاط اصفهان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۱۴۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴ 04 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در برنامه زنده تلویزیونی هشت بهشت با اشاره به اعیاد ماه ربیع الاول، اظهار کرد: امیدوارم با نگاه به مهربانی و محبت حضرت رسول اکرم (ص)، وحدت را در همه ارکان زندگی فردی و اجتماعی خود جاری کنیم چراکه با وحدت، همدلی نیز ایجاد می شود.
وی با اشاره به روند اجرای طرح های عمرانی در شهر اصفهان با همراهی شورای اسلامی شهر و مسئولان استانی در شرایط سخت اقتصادی گفت: در این وضعیت در و اقع باید برخی از طرح ها متوقف می شد اما با همراهی توانستیم اجرای پروژه ها را در شهر به جریان بیندازیم.
شهردار اصفهان با بیان اینکه در این مسیر برخی طرح ها نیز به بهره برداری رسیده است، افزود: البته این طرح ها بدون برگزاری مراسم افتتاحیه به دلیل شیوع کرونا، در اختیار شهروندان قرار گرفته است که از جمله آنها می توان به پل آفتاب و ادامه بلوار فرزانگان اشاره کرد.
وی ادامه داد: در ادامه بهره برداری از طرح های عمرانی، برگزاری افتتاحیه ها هم از سوی شهرداری به صورت مجازی صورت می گیرد تا سلامت شهروندان در خطر قرار نگیرد که در همین راستا امروز بهره برداری از فاز اول نمایشگاه بین المللی اصفهان شامل سالن امیرکبیر، بخش اداری، الکتریکال و مکانیکال، فضای سبز، رجیستری و تأسیسات به صورت آنلاین برگزار می شود.
اعتبار 225 میلیارد تومانی صرف پروژه نمایشگاه اصفهان شد
نوروزی بیان کرد: برای ساخت نمایشگاه اصفهان بیش از 200 پیمانکار مشغول فعالیت بوده اند و در سه سال گذشته، 225 میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.
وی با بیان اینکه از دیگر طرح های آماده بهره برداری در شهر می توان به سالن گلستان شهدای اصفهان اشاره کرد، گفت: رینگ چهارم هم با سرعت در حال اجراست به طوریکه تا پایان سال جاری شاهد بهره برداری از مجموعه پل‌ ها و تقاطع غیر همسطح سردار شهید سلیمانی خواهیم بود.
شهردار اصفهان تصریح کرد: در بخش دیگری از شهر هم در زیر زمین مترو در حال ساخت است و دستگاه های حفاری (تی بی ام) از دو جبهه فعالیت می کنند.
تابلوها و نمادهای شهر در طرح پیرایش شهری یکسان سازی می شود
وی با اشاره به اینکه در چهارباغ هم خیابان های منتهی به این گذر و میدان امام حسین (ع) در حال سنگ فرش است، گفت: با این اقدامات به زیبایی های چهارباغ افزوده خواهد شد.
نوروزی بیان کرد: انتظار داریم با همراهی کسبه شهر اصفهان طرح پیرایش شهری که شامل یک خیابان در هر منطقه اصفهان است، اجرایی تا براساس این طرح نماها و تابلوهای خیابان ها یکسان سازی شود.
وی افزود: با اجرای موفقیت آمیز در برخی خیابان ها، این طرح در تمام شهر اجرایی می شود.
شهردار اصفهان تصریح کرد: در تاریخ ۹۹.۹.۹ از 9 پروژه عمرانی در منطقه 9 شهر اصفهان بهره برداری می شود که یکی از آنها پاتوق شهری خواهد بود. همچنین در منطقه یک شهر هم پاتوق های شهری ایجاد شده و این طرح در سایر نقاط شهر هم اجرا می شود.
وی افزود: در شهر اصفهان با ایجاد شبکه دوچرخه سواری، در صدد هستیم دوچرخه جایگزین خودروها شود که برای این کار باید در هر منطقه یک مسیر ویژه دوچرخه ایجاد و در نهایت به شبکه متصل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار