رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: امکانات این دانشگاه برای تحصیل غیر حضوری ۹هزار و ۳۰۰دانشجوی پذیرفته شده سال جاری در شرایط کرونایی تقویت شده است.
کد خبر: ۹۱۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ 28 October 2020

 محمدرضا جلالی اظهار کرد: امسال با توجه به شرایط کرونایی دانشگاه پیام نور تمهیدات و تسهیلات ویژه‌ای را برای دانشجویان جدید فراهم کرد تا بتوانند بدون داشتن دغدغه رفت و آمد و بدون نگرانی از ابتلا به بیماری کرونا و نسبت به ثبت نام در رشته مورد علاقه خود اقدام کنند.

 وی ادامه داد: در همین راستا اعطای وام دانشجویی با کارمزد ۱.۴ درصد برای کل شهریه تحصیلی به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

رییس دانشگاه پیام نور اصفهان افزود: همچنین دانشجویان می‌توانند فقط با پرداخت ۵۰ درصد از شهریه ثابت ثبت نام کنند  و بقیه شهریه را تا زمان امتحانات با دریافت وام با کارمزد ۱.۴ درصد پرداخت کنند.

وی اضافه کرد: برای حفظ سلامت دانشجویان همه مراحل ثبت نام به صورت غیر حضوری با مراجعه به درگاه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir برنامه‌ریزی شد و امکان ارسال مدارک در این سامانه فراهم شده است.

جلالی گفت: این دانشگاه به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور، در رتبه بندی (isc) به عنوان با کیفیت ترین دانشگاه از نظر کیفیت آموزشی شناخته شده‌ است.

وی ادامه داد: مدارک این دانشگاه از نظر اعتبار چه رسمی، چه فراگیر و بدون آزمون مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و مورد قبول سازمان ها و ارگان‌ها جهت استخدام است. 

رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان تحصیل همزمان در دو رشته را از دیگر امتیازات  این دانشگاه برشمرد و خاطر نشان کرد: این دانشگاه با کمترین شهریه در مقایسه با سایر دانشگاه‌های شهریه ‌محور، امکان تقسیط شهریه و ثبت نام با پرداخت ۵۰ درصد از کل شهریه برای تحصیل دانشجویان فراهم کرده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های آموزش الکترونیکی در دانشگاه پیام نور، تصریح کرد: نداشتن دغدغه هزینه ایاب و ذهاب نیز یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب به ویژه در شرایط کرونایی است.

جلالی افزود: هر ساله به صورت میانگین حدود ۳۰ درصد دانش آموختگان این دانشگاه در دانشگاه‌های معتبر دولتی کشور در مقاطع تحصیلات تکمیلی جذب می شوند که به اذعان استادان این دانشگاه‌ها، از نظر سطح دانش و معلومات جزو بهترین و موفق ترین دانشجویان هستند.

وی تصریح کرد: امسال قریب ۹هزار ۳۰۰ داوطلب تحصیل در دانشگاه‌های پیام نور استان را انتخاب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور پیش از این نیز در آموزش مجازی تجربه داشته، افزود: کسب  رتبه یک آموزش الکترونیک در کشور و تقویت زیر ساختهای دانشگاه در ایام شیوع بیماری کرونا، زمینه لازم برای ارائه خدمات آموزشی با کیفیت و مطلوب را فراهم کرده است.

رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: در زمان حاضر این امکان در استان اصفهان از طریق سامانه LMS به هشت قطب پیام نور در مداکز اصفهان، نجف آباد، زرین شهر، کاشان، آران و بیدگل، خوراسگان، شهرضا و  شاهین شهر تقسیم گردیده است و امکان آموزش الکترونیک با ظرفیت حدود ۷۰۰۰ نفر در ساعت فراهم شده است.

وی تصریح کرد: ویژگی هایی از قبیل ارتباط دو طرفه صوتی و تصویری، ارائه محتوای درسی با هر قالبی، نظر سنجی از دانشجویان از مهمترین ویژگی‌های این سامانه آموزشی است.

جلالی با اشاره بخ شیوع بیماری کرونا و ضرورت حفظ سلامت دانشجویان، تصریح کرد: کلیه دوره های آموزشی و برگزاری کلاس های تئوری به صورت الکترونیکی بوده و آزمون های پایان نیم‌سال نیز از طریق سامانه های آزمون الکترونیکی به صورت برخط و در نهایت دقت، سلامت و امنیت خاطر دانشجویان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در تمام مراکز به ازای هر ۱۰۰ نفر دانشجو، یک کارشناس برای پشتیبانی و پاسخگویی دانشجویان تعیین شده است. علاوه بر آن کارشناسان واحد آموزش و واحد فناوری اطلاعات نیز با نوبت بندی پاسخگوی دانشجویان هستند.

وی خاطر نشان کرد: آن دسته از دانشجویان ورودی سال ۹۷ و قبل از سال ۹۷ که به هر دلیلی عدم مراجعه داشته و تحصیل را رها کرده‌اند با بخشودگی شهریه و سنوات، یعنی بدون پرداخت شهریه قبلی و بدون احتساب سنوات می توانند در سال جاری به تحصیل خود ادامه دهند و بنابراین لازم است تا ۳۰ دی ماه سال جاری به مرکز آموزشی خود مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار