رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور : برای توسعه، تجهیز سالن اختصاصی و آموزش ورزش تنیس روی میز در شهر‌ها و مناطق کم برخوردار کشور، اقدام خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸ 23 October 2020

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور در آئین بهره برداری مجدد از سالن اختصاصی تنیس روی میز درچه گفت: تفاهم نامه‌ای بین فدراسیون تنیس روی میز و بنیاد احسان برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای توسعه، تجهیز سالن اختصاصی و آموزش ورزش تنیس روی میز در شهر‌ها و مناطق کم برخوردار کشور امضا شده است.

مهرداد علی قارداشی افزود: برخی از مفاد این تفاهم نامه شامل اقداماتی همچون خرید و تحویل ۲۰۰ میز استاندارد این رشته و برگزاری دوره‌های آموزشی و مربیگری با هدف توسعه ورزش تنیس روی میز در مناطق کم برخوردار کشور و استعدادیابی و کشف نخبه‌های این رشته ورزشی است.

وی شهر درچه را پینگ پنگی ترین شهر کشور دانست و گفت: به نسبت جمعیت و تعداد ورزشکاران و بیمه شدگان رشته ورزشی تنیس روی میز در شهر درچه ، این شهر را می توان به عنوان پینگ پنگی ترین شهر کشور معرفی کرد.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور افزود: شهر درچه با داشتن بیش از ۲۵۰ نفر ورزشکار فعال و مستعد و دارای عناوین متعدد قهرمانی کشوری در رشته تنیس روی میز و داشتن سالن اختصاصی با امکانات استاندارد، به عنوان یکی از قطب‌های مطرح استان اصفهان قابلیت میزبانی مسابقات استانی و کشوری را دارا است.
مسئول هیئت تنیس روی میز شهر درچه نیز گفت: سالن اختصاصی تنیس روی میز شهید فهمیده در سال ۱۳۹۱ با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی و اداره ورزش و جوانان شهر درچه ساخته شد.
بیژن رحیمی افزود: در سال ۱۳۹۵ ساختمان اداری این مجموعه را شهرداری و شورای اسلامی این شهر احداث و تجهیز کرد و هم اکنون با نصب سقف کاذب و اجرای سیستم روشنایی استاندارد با هزینه یک میلیارد و پانصد میلیون ریالی با کمک خیران و والدین ورزشکاران، این ورزشگاه با حضور رئیس فدراسیون مجددا مورد بهره برداری قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار