پیام ویدیویی شهردار اصفهان، در مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان پخش شد.
کد خبر: ۹۱۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸ 23 October 2020

آئین اختتامیه سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برگزار شد؛ در این مراسم، پیامی ویدئویی از سوی شهردار شهر اصفهان، قدرت الله نوروزی، پخش شد.

نورزی در این پیام ویدئویی اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در اختتامیه این جشنواره در جمع کودکان بستری‌شده در بیمارستان کودکان امام حسین (ع) اصفهان حضور دارم و شاهدم که این کودکان نیز خنده بر لب دارند و با شادی فیلم‌های به نمایش گذاشته‌شده در جشنواره را تماشا می‌کند.

شهردار اصفهان افزود: از کادر درمانی این بیمارستان تشکر می‌کنم که در شرایط سخت کرونایی، هم به درمان می‌پردازند و هم به شادی کودکان فکر می‌کنند؛ بسیار خوشحالیم که در این شرایط سخت، پیام جشنواره که "زندگی جاری‌ست"، در همه جا تحقق یافت؛ توانستیم فرصت استفاده از جشنواره را به کودکان منطقه "بنت" شهرستان نیک‌شهر استان سیستان و بلوچستان هم بدهیم که جای خوشحالی زیادی دارد.

وی تصریح کرد: از همه دست اندر کاران جشنواره امسال تشکر می‌کنم که توانستند به خوبی از فضای مجازی بهره ببرند و همه کودکان را از این فرصت، بهره‌مند کنند؛ تقریباً ۵۰۰ میلیون تومان از هزینه‌های جشنواره، به خرید لوازم و امکانات تحصیل در مجازی برای کودکان مناطق کمتر برخوردار استان اصفهان تخصیص داده شد. خوشحالیم که توانستیم این کودکان را نیز شاد کنیم و بر لب‌های آنان، خنده بنشانیم.

منبع: ایمنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار