جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از امحاء ۱۸ تن انواع مواد افیونی غیر قابل استحصال دارویی خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۴ تن مواد افیونی در استان اصفهان کشف شده است.
کد خبر: ۹۱۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 22 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر در حاشیه امحاء ۱۸ تن انواع مواد افیونی، اظهار کرد: در این مراسم که همزمان با پنجمین روز هفته ناجا انجام شد ۱۸ هزار کیلو انواع مواد افیونی غیر قابل استحصال دارویی امحاء و در آتش سوخت.

وی افزود: مأموران انتظامی استان اصفهان طی ۷ ماهه ابتدای امسال موفق شدند ۳۴ تن انواع مواد افیونی را که قاچاقچیان قصد داشتند از محورهای مواصلاتی این استان عبور دهند کشف کنند.

سرهنگ هاشمی‌فر ادامه داد: با تلاش مأموران خدوم پلیس مبارزه با مواد مخدر و دیگر مأموران انتظامی ۶۷ باند مخوف و پیچیده قاچاقچی افیونی شناسایی و منهدم شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف ۸۰۰ خودروی سبک و سنگین طی هفت ماهه اول سال جاری که قاچاقچیان با آنها مواد افیونی جابجا می‌کردند، بیان کرد: کارکنان نیروی انتظامی در راه مبارزه با سوداگران مرگ تا پای جان ایستاده‌اند و پلیس اصفهان طی چند ساله اخیر در این مسیر سه شهید تقدیم کرده است.

جانشین انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: هر چند مواد مخدر یک بلای خانمان سوز است و گریبانگیر جوانان زیادی می‌شود اما خانواده‌ها بدانند با یاری خدای متعال، حمایت خانواده از معتادان به مواد و اراده قوی خودشان می‌توانند فرزندان خود را که گرفتار این دام شده‌اند نجات دهند و به زندگی عادی برگردانند.

سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر تاکید کرد: استان اصفهان کریدور ارتباطی شمال به جنوب کشور و شرق به غرب کشور است و بسیاری از سوداگران مرگ و دیگر قاچاقچیان از محورهای مواصلاتی این استان عبور می‌کنند که لازم است این افراد بدانند پلیس اصفهان قاطع و مصمم ایستاده و هرگز اجازه جولان به اینگونه افراد نخواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار