فرماندار کاشان گفت: به منظور رعایت مسائل بهداشتی و آسایش شهروندان کاشانی قانون ممنوعیت دفن اموات در آرامستان های داخل شهر کاشان اجرایی شود.
کد خبر: ۹۰۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴ 16 October 2020

علی اکبر مرتضایی در دیدار از اداره اوقاف و امور خیریه کاشان با اشاره به اینکه صدور مجوز برای دفن اموات در آرامستان های داخل شهر حتی برای قبور خریداری شده قابل قبول نیست، اظهار داشت: قانون ممنوعیت دفن اموات در آرامستان های داخل شهر کاشان باید اجرایی شود.

وی با بیان اینکه برای قبور خریداری شده در آرامستان های داخل شهر ترجیحاً دو قبر به عنوان معوض به صاحبان قبور در دارالسلام گلابی داده شود، ابراز داشت: به منظور رعایت مسائل بهداشتی و همچنین آسایش شهروندان کاشانی اموات باید در آرامستان گلابچی دفن شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان نیز با اشاره به اجرای ۱۰ نیروگاه برق خورشیدی در محل بقاع متبرکه امام زادگان شهرستان کاشان اظهار داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال تا ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه هشت هزار و ۹۱۷ رقبه وقفی در شهرستان کاشان وجود دارد، افزود: در نیمه ابتدایی سال جاری ۴۲۹ رقبه وقفی نیز در شهرستان کاشان شناسایی شد.

مسلم محمودزاده با بیان اینکه تمامی املاک و موقوفات شهرستان کاشان در سامانه به ثبت رسیده است، بیان داشت: اقدامات و پیگیری‌های لازم برای سند دار کردن برخی از این املاک که بدون سند است در حال پیگیری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار