معاون عمرانی شهرداری اصفهان گفت:پیش بینی می شود که ضلع شرقی حلقه حفاظتی کلانشهر اصفهان تا نیمه اول سال آینده به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۹۰۹۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ 16 October 2020

ایرج مظفر با اشاره به موارد مطرح شده در جلسه بررسی پیشرفت‌های پروژه‌های عمرانی شهر اظهار داشت: مقرر شده است که پروژه سردار سلیمانی با افزایش اکیپ‌ها و طبق زمان بندی اولیه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

وی افزود: پروژه سردار سلیمانی با پنج پل به مساحت ۱۸ هزار مترمربع است که دو کیلومتر از رینگ چهارم در این پروژه تعریف شده است.

معاون عمرانی شهرداری اصفهان با اشاره به زیرگذر رینگ چهارم از پروژه سردار سلیمانی تا جی بیان داشت: کیلومتر صفر رینگ چهارم با پروژه سردار سلیمانی آغاز می‌شود و با طی شدن ۹ کیلومتر از طریق بلوار فرزانگان به بزرگراه معلم متصل می‌شود که تأثیر بسزایی در کاهش تردد و ترافیک در ضلع شمالی کلانشهر اصفهان خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در سال گذشته ۶ کیلومتر از مسیر بلوار فرزانگان تا تقاطع پل آفتاب عملیاتی شده است و در سال جاری هم سه کیلومتر حلقه حفاظتی شهر از پل آفتاب تا ورودی شهرک بهاران به مساحت هفت کیلومتر عملیاتی شده است که ۱۷ درصد هم پیشرفت شده است.

مظفر اعلام کرد: چنانچه آزادسازی‌های دو هزار و ۵۰۰ مترمربع از کارخانه قند تا تقاطع آفتاب انجام شود تا نیمه اول سال آینده قسمت شرق رینگ چهارم به بهره برداری می‌رسد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار