سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: سفر " از " یا " به " کلانشهر اصفهان از بامداد پنجشنبه بیست و چهارم مهر تا ظهر روز یکشنبه هفته آینده با توجه به قرمز و حاد بودن شرایط بیماری کرونا، ممنوع است.
کد خبر: ۹۰۹۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲ 14 October 2020

حجت‌الله غلامی اظهار داشت: موضوع ممنوعیت ایاب و ذهاب از مبدا و به مقصد کلانشهر اصفهان در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا و همچنین کمیته حمل و نقل مطرح و مقرر شد که از ساعت ۲۴ امشب پنج ورودی اصلی به کلانشهر اصفهان یعنی شاهین‌شهر، پلیس راه سگزی، فولادشهر، مبارکه و نجف آباد کنترل شوند.

وی افزود: بر این اساس از ساعت ۲۴ امشب تا ساعت ۱۲ روز یکشنبه بیست و هفتم مهر، ورود پلاک‌های غیر بومی از محورهای اصلی به سمت کلانشهر اصفهان، ممنوع و ورود پلاک‌های بومی، آزاد است.

غلامی ادامه داد: خروج پلاک‌های بومی از محورهای اصلی نیز در این مدت ممنوع است یعنی کل کلانشهر اصفهان اجازه خروج ندارند.

وی با بیان اینکه خروج پلاک‌های غیر بومی که بنا به دلایلی قبل از محدودیت‌ها وارد کلانشهر اصفهان شدند، آزاد است، تصریح کرد: اگر خودروهای غیر بومی در مدت مذکور در سطح کلانشهر اصفهان تردد کنند توسط پلیس راهور متوقف می‌شوند و به آنها اجازه تردد داده نمی‌شود مگر آنکه در کوتاهترین زمان ممکن، کلانشهر اصفهان را ترک کنند.

غلامی با اشاره به اینکه علاوه بر پنج محور اصلی ورودی اصفهان، ۱۵ محور فرعی نیز کنترل خواهد شد، خاطرنشان کرد: اگر موارد خاصی پیش آید مانند سفرهای کاری یا ضروری با ارایه کارت شناسایی معتبر و همچنین کارت ملی و خودرو که حتما باید همراه راننده باشد، امکان ورود پلاک‌های غیر بومی یا خروج پلاک بومی میسر است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار