استان اصفهان با ۲۳۶ سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان در کشور پیشتاز است.
کد خبر: ۹۰۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴ 12 October 2020
مدیرکل ورزش و جوانان استان در نشست با روسای کمسیون‌های تخصصی سازمان‌های مردم نهاد جوانان در سرای ورزشکاران اصفهان گفت :  ساخت  خانه‌های جوان در شهر‌ها محور هم افزایی، نوآوری و خلاقیت سازمان‌های مردم نهاد جوانان و افزایش مشارکت اجتماعی جوانان شده است .
سید محمد طباطبایی افزود : فعالیت این نهاد‌ها به رشد میزان مشارکت اجتماعی جوانان منجر شد و استان اصفهان در سطح ملی با اجرای طرح‌هایی از جمله کاهش آسیب‌های اجتماعی، مدیریت بحران، طوفان همدلی و توانمندسازی اعضای تشکل‌ها، به عنوان الگو برای دیگر تشکل‌های مدنی شده است.
 وی با بیان اینکه ظرفیت‌های زیادی در سمن‌های جوانان اصفهان نهفته است  افزود: با تعامل و هم‌افزایی بین این سازمان‌های مردم نهاد در قالب کمسیون‌های تخصصی، مجمع استانی و ملی سمن‌های جوانان، سرعت حرکت و کیفیت عملکرد آن‌ها افزایش می‌یابد.
وی با اشاره به اینکه تا پایان دولت دوازدهم، هفت خانه جوان در شهرستان‌های استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان امسال ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح‌ها اختصاص داده است.
یک میلیون و ۷۵۰ هزار جوان بین ۱۵ تا ۲۹ سال در استان اصفهان زندگی می‌کنند که در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، هنری و فناوری اطلاعات نقش دارند و سرمایه گذاری برای این قشر موجب توسعه و رونق استان خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار