تابناک: بسیج سازندگی تاکنون بیش از 268 طرح محرومیت زدایی در استان اصفهان اجرا کرده است.
کد خبر: ۹۰۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵ 07 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، فرمانده بسیج سازندگی کشور روز یکشنبه در فریدونشهر گفت : برای اجرای این طرحها افزون بر 55 میلیارد و 580 میلیون ریال هزینه شده است.

سید ضیاءالدین حزنی افزود : 150 طرح از این طرح ها را سپاه صاحب الزمان ، هشت طرح را قرارگاه عملیاتی سید الشهدا ، 37 طرح را موسسات قرارگاه سازندگی خاتم انبیاء و 73 طرح را گروه های مردمی انجام داده اند.

وی خواستار ارائه آمار دقیق از روستاهای محروم استان و گزارش جامعی از فقر و محرومیت این روستا و همچنین معرفی روستاهایی که مسجد ندارند شد و گفت : ساخت مساجد ، خانه عالم ، خانه بهداشت ، غسالخانه ، مجموعه های ورزشی و آبرسانی ازجمله فعالیت های این قرارگاه است.

سرهنگ انوری فرمانده بسیج سازندگی استان اصفهان نیز با اشاره به اجرای 76 طرح محرومیت زدایی در چهار شهرستان فریدن ، فریدونشهر ، چادگان و بوئین میاندشت در سال گذشته با اعتباری افزون بر 25 میلیارد ریال ، گفت : از این تعداد 26 طرح به شهرستان فریدونشهر اختصاص داشته است و در سطح استان 160 طرح محرومیت زدایی در سال گذشته به اجرا درآمده است.

وی طرح تشویق و ترویج مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها با توجه به وضعیت بد این مهاجران در حاشیه کلان شهرهای استان را از جمله اهداف بسیج سازندگی استان خواند و افزود : بسیج سازندگی استان می تواند از کسانی که به روستا بازمی گردد در بخش ورود به فعالیت های کشاورزی و ایجاد اشتغال حمایت کند.

به گزارش ایرنا با حضور فرمانده بسیج سازندگی از 30 نفر از فعالان و خیران عرصه بسیج سازندگی در
شهرستان های فریدن ، فریدونشهر ، چادگان و بوئین میاندشت تجلیل شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار