رئیس اتاق بازرگانی اصفهان:
تابناک: رئیس اتاق بازرگانی اصفهان کاهش تولید کارخانه‌های سیمان‌، مصالح ساختمانی و نساجی در استان اصفهان را نگران‌کننده دانست و گفت: اصفهان در سال‌های گذشته ۵۰ درصد مصالح ساختمانی کشور را تامین می‌کرده، ولی امروز با روند نزولی رو به رو است‌.
کد خبر: ۹۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳ 07 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، سید عبدالوهاب سهل‌آبادی در ششمین جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان، اظهار داشت: بسته‌های حمایتی و قوانین متعدد توسط دولت و مجلس تنظیم می‌شود ولی هیچ‌یک تاثیر چندانی در بهبود وضعیت واحدهای صنعتی ایجاد نکرده است.

وی کاهش تولید کارخانه‌های سیمان‌، مصالح ساختمانی و نساجی در استان اصفهان را نگران‌کننده دانست و بیان کرد: استان اصفهان در سال‌های گذشته 50 درصد مصالح ساختمانی کشور، از‌جمله آجر را تامین می‌کرده، ولی امروز با روند نزولی رو به رو است‌.

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان از راه‌اندازی دفتر اتاق بازرگانی اصفهان در فرودگاه اصفهان خبر داد و تصریح کرد: اعضای اتاق بازرگانی می‌تواند از امکانات این دفتر برای تسهیل امور مربوط به پروازهای داخلی و خارجی استفاده کنند.

تمرکز بر فعالیت‌های اصلی اتاق بازرگانی، نیاز فعالان اقتصادی را برطرف می‌کند

نائب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه خواستار بهره‌گیری از فعالیت‌های اتاق بازرگانی استانبول به عنوان یک اتاق پیشرو در اقتصاد بین‌الملل شد و گفت: تمرکز بر فعالیت‌های اصلی و ماموریت‌های اتاق بازرگانی، می‌تواند نیاز فعالان اقتصادی در بخش تجارت و تولید را برطرف سازد‌.

محمود اسلامیان خاطرنشان کرد: نبود ایرلاین ویژه اصفهان‌، نمایشگاه در خور شان اقتصاد استان و ورزشگاه متناسب با ظرفیت‌های ورزشی از چالش‌های استان اصفهان است.

آئین‌نامه اجرائی کمیسیون‌های اتاق بازرگانی اصفهان تصویب شد

نائب رئیس دوم اتاق بازرگانی اصفهان توجه به توسعه کسب و کار اعضای اتاق بازرگانی را یکی از دغدغه‌های اصلی هیئت نمایندگان دوره هشتم اتاق بازرگانی اصفهان دانست و اظهار داشت: فعالیت 2 بخش SPX و ITPO در اتاق بازرگانی اصفهان با حمایت بیشتر دنبال می‌شود.

مصطفی رناسی بیان کرد: آئین‌نامه اجرائی کمیسیون‌های اتاق بازرگانی در کمیسیون سیاست‌گذاری و پایش اتاق بازرگانی اصفهان تصویب شد.

در بخش‌های اقتصادی نقش سازمان‌های دولتی حمایتی باشد

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان گفت: برای رونق زیر‌ساخت‌های اقتصادی بخش دولتی باید بخش خصوصی را تشویق به سرمایه‌گذاری کند و تسهیلات ویژه‌ای در این زمینه اختصاص دهد.

محسن پورسینا افرود: ساخت مهمانسرا و مامورسرا توسط سازمان‌های دولتی یکی از عوامل رونق پیدا نکردن هتل‌داری در استان اصفهان بوده و بایستی در سایر بخش‌های اقتصادی نقش سازمان‌های دولتی حمایتی باشد.

به گزارش تسنیم، در این جلسه مقرر شد کمیته 7 نفره از اعضای هیئت نمایندگان برای بررسی نقش اتاق بازرگانی در سهام‌داری شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تشکیل شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار