رئیس پلیس راهور استان البرز با اشاره به اجرای طرح نوبت دهی اینترنتی خدمات مرکز تعویض پلاک در این استان گفت: شهروندان بدون نوبت گیری اینترنتی به مراکز تعویض پلاک مراجعه نکنند.
کد خبر: ۹۰۴۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹ 28 September 2020

چگونه اینترنتی نوبت تعویض پلاک بگیریم؟

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ غلامعلی شرق گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و برای پیشگیری از گسترش این ویروس خطرناک، به منظور ارائه خدمات بهینه به شهروندان و جلوگیری از ازدحام در مراکز تعویض پلاک ، سیستم نوبت دهی آنلاین در استان البرز به اجرا در آمده است .

وی خاطر نشان کرد: این طرح از بامداد 25 شهریور ماه فعال شده و متقاضیان برای دریافت خدمات تعویض پلاک باید با مراجعه به سامانه راهور 120 و ورود به آن ، نسبت به دریافت آنلاین زمان شماره گذاری و تعویض پلاک خودروی خود در همان روز یا برای چند روز بعد اقدام کنند.

سرهنگ شرق درباره اجرای طرح نوبت دهی اینترنتی مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک در استان گفت: در اجرای طرح الکترونیکی شدن خدمات پلیس ، کاهش مراجعات حضوری و عدم تجمع مردم اتخاذ شده است .

وی تاکید کرد: متقاضیان توجه داشته باشند بدون دریافت ثبت نام اینترنتی و دریافت نوبت آنلاین هیچ گونه خدماتی از سوی مرکز تعویض پلاک صورت نمی گیرد و از مراجعه های حضوری بدون نوبت در این مرکز خودداری شود.

این مقام انتظامی گفت: با راه اندازی سیستم نوبت دهی اینترنتی ، مراجعه های مردم به مراکز تعویض پلاک مدیریت شده و آن ها می توانند از روزهای قبل ساعت ورود خودرو را به مرکز تعیین کرده و بدون ایستادن در صف ، در زمان تعیین شده وارد مرکز تعویض پلاک شوند و نسبت به اخذ خدمات اقدام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز اظهار داشت : ساعات کار مرکز تعویض پلاک قزلحصار از 7 صبح الی 14 بعد از ظهر است که لازم است مراجعه کنندگان رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار