رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از بستری ۵۰ بیمار حاد تنفسی جدید در دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدای آران و بیدگل طی شبانه روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳ 27 September 2020

سیدعلیرضا مروجی با اشاره به ادامه رشد فزاینده تعداد مبتلایان و بستری شدگان بیماران حاد تنفسی در منطقه کاشان اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ بیمار حاد تنفسی در دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدای آران و بیدگل بستری شده‌اند که از این میان سهم بیمارستان بهشتی کاشان ۳۹ مورد و سهم بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل ۱۱ مورد بوده است.

وی با اشاره به اینکه حداقل سن و حداکثر سن بستری شدگان طی شبانه روز گذشته در بیمارستان شهید بهشتی کاشان ۲۰ و۹۰ بوده است، افزود: در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل حداقل و حداکثر سن بستری شدگان ۵۶ و ۵۹ سال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه تا به امروز ۴۵ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان و دو نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند، تصریح کرد: در مجموع تا به امروز ۲۴۳ نفر در دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه طی شبانه روز گذشته در منطقه کاشان متأسفانه سه بیمار کرونایی شامل دو خانم ۶۴ و ۷۶ ساله و یک مرد ۷۴ ساله جان خود را از دست داده‌اند، خاطرنشان کرد: با شناسایی ۳۸ مورد جدید مبتلا به کرونا در منطقه کاشان تعداد کل افراد مبتلا به این ویروس به سه هزار و ۲۹۱ مورد افزایش یافت.

مروجی همچنین از ترخیص چهار هزار و ۱۷۲ بیمار از دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدای آران و بیدگل از زمان شیوع این ویروس در منطقه کاشان تاکنون خبر داد و بیان داشت: در این مدت ۶۳ هزار و ۶۲۸ نفر نیز به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار