نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان گفت: وحدت و یکپارچگی مردم و نیروهای نظامی در بالاترین سطح قرار دارد.
کد خبر: ۹۰۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲ 27 September 2020

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین،آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان قزوین که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس و چهلمین سالگرد این شکوه، عظمت و حماسه آفرینی همه اقشار جامعه را به نیروهای نظامی و انتظامی که با تلاش شبانه‌روزی همچنان امنیت می‌آفرینند تبریک می‌گوییم.

وی تصریح کرد: پس از آغاز دفاع مقدس، ملت با قدرت پای کار آمدند و با تمام توان از امام خمینی(ره) و آرمان‌های انقلاب حمایت کردند و اجازه ندادند بعثی‌ها به مقاصد خود در حمله به ایران اسلامی دست پیدا کنند.

امام جمعه قزوین با اشاره به شور و اشتیاق مردم برای حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل یادآور شد: مردم آنقدر برای حضور و دفاع از کشور و اسلام اشتیاق داشتند که برای حضور در میدان التماس می‌کردند و این مهم سرمایه عظیمی محسوب می‌شد.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه امنیت هر چیزی در دین مهمتر معرفی شده است، خاطرنشان کرد: ارزش و اهمیت امنیت در دین از هر چیز دیگری بالاتر معرفی شده است و ملت ایران در امتحان دفاع مقدس سربلند بیرون آمدند و امنیت امروز نیز مرهون رشادت‌های رزمندگان در دفاع مقدس است.

 

وی با تأکید بر اینکه وحدت و یکپارچگی مردم و نیروهای نظامی امنیت‌آفرین است، اذعان کرد: امروز بحمدالله وحدت و یکپارچگی اقشار مختلف مردم با یکدیگر و همچنین نیروهای نظامی و انتظامی در سطوح مختلف در بالاترین سطح قرار دارد و این مهم یکی از مؤلفه‌های مهم در ارتقای امنیت کشور است.

 

آیت‌الله عابدینی به توطئه‌های دشمن برای برهم زدن امنیت کشور نیز اشاره کرد و افزود: برخلاف توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی و جنگ فرهنگی که سران استکبار علیه ایران به راه انداخته‌اند، مردم اجازه ایجاد تفرقه را نداده و با وحدت در کنار یکدیگر قرار دارند.

 

امام جمعه قزوین وحدت و یکپارچگی مردم و نیروهای نظامی و انتظامی استان قزوین را نیز بسیار بالا دانست و اضافه کرد: بحمدالله تمام اقشار جامعه، روحانیت، نیروهای نظامی و انتظامی در استان قزوین وحدت و یکپارچگی بسیار بالایی دارند و این مهم بسیار ارزشمند است.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار