اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه یک برای کاهش خطر ابتلا به بیماری کرونا تجمعات مردمی اربعین در بقاع متبرکه این ناحیه را طبق مصوبه کرونا تعطیل کرد.
کد خبر: ۹۰۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶ 26 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از امور فرهنگی اوقاف ناحیه یک حجت‌الاسلام والمسلمین اصغر توسلی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اربعین حسینی امسال، گفت: طبق فرمایشات مقام عظمای ولایت هرچه ستاد کرونا تعیین کند همان لازم‌الاجرا خواهد بود و حفظ سلامتی ضرورت خواهد داشت.


وی در ادامه افزود:با توجه به توصیه‌های مؤکّد بهداشتی در شرایط کنونی که پیشگیری از خطر ابتلا به بیماری کرونا ضروری است، اداره اوقاف و امور خیریه نیز باید تمهیداتی می‌اندیشید تا بتواند از سلامت آحاد جامعه صیانت کند.

 

حجت‌الاسلام اصغر توسلی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه یک در این رابطه گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و به جهت پیشگیری از بالا رفتن سرعت شیوع بیماری و بر اساس ابلاغیه ستاد کرونا استان، تصمیم به عدم برگزاری مراسمات مذهبی و تجمعات اربعین در بقاع متبرکه این ناحیه گرفته شده است.

 

وی با بیان اینکه اربعین حسینی امسال پیاده‌روی نخواهیم داشت و برای کاهش خطر ابتلا به بیماری کرونا توزیع هرگونه غذای نذری در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه این ناحیه نیزممنوع می باشد


رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه یک با بیان اینکه مراسم اربعین حسینی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار نمی شود خاطر نشان کرد مراسم ویژه اربعین هم که هر ساله در امامزاده جعفر(ع) (شاه کرم ) به صورت ویژه برگزار می شده است امسال طبق مصوبه ستاد کرونا برگزار نمی شودوهرنوع تجمعی ممنوع می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار