کد خبر: ۹۰۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ 26 September 2020

 

کادر درمانی بیمارستان آستارا تجلیل شدند

آستارا - ایرنا - کادر درمانی بیمارستان شهید بهشتی آستارا به مناسبت هفته دفاع مقدس، از سوی مسئولان این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا امام جمعه آستارا روز شنبه در این آئین در محوطه بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان گفت: امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا در شرایط ویژه قرار گرفتیم و عرصه جدید خدمات رسانی برای جهادگران فراهم شده است.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا افزود: تلاش های کادر درمانی و پزشکان، ارزشمند است و این عزیزان، روزهای متوالی و ساعت‌ ها با لباس‌ های مخصوص با جدیت تلاش می کنند.

وی اظهار کرد: تلاش امروز کادر درمانی و بهداشت در مقابله با کرونا و تامین امنیت جسمانی آسیب‌دیدگان از این بیماری، کمتر از رشادت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس نیست.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا هم گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در این شهرستان رو به کاهش است و در حال حاضر حدود ۱۵ بیمار کرونایی در بیمارستان شهید بهشتی بستری هستند.

نظام عباسی افزود: مردم با استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی، برای قطع زنجیره شیوع کرونا همکاری کنند و این تنها خواسته کادر درمانی است.

اجرای سرود حماسی توسط ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش و شعرخوانی در وصف مدافعان سلامت از بخش های این آئین بود.  

۳۱ شهریور تا هفت مهرماه سالروز حمله نظامی عراق به ایران،  هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده، پزشکان و پرستاران را بیش از سایر اقشار، در خطر این بیماری قرار داده است و مردم و مسئولان از کادر درمانی قدردانی می کنند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار