تیم هندبال پاس ناجا قم از نوزدهم مهر ماه در مسابقات فصل جدید لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور برابر حریفان خود به میدان می‌رود.
کد خبر: ۹۰۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۲ 25 September 2020

به گزارش تابناک قم، هندبالیست‌های قم که در رقابت‌های فصل گذشته لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با نتایج و عملکرد موفق خود مجوز صعود به لیگ برتر را کسب کرده‌اند، از نوزدهم مهر ماه در دوره جدید مسابقات لیگ برتر با حریفان مطرح خود به رقابت خواهند پرداخت.

قرعه‌کشی فصل 1399 پیکارهای لیگ برتر هندبال مردان ایران با حضور نمایندگان ۱۲ تیم انجام شد، در حالی که تیم‌ها در دو گروه با یکدیگر مسابقه می‌دهند و بازی‌ها از روز نوزدهم مهر استارت می‌خورد، در شرایطی که هندبال قم پس از حدود هفت سال بار دیگر در بالاترین سطح رقابت‌های باگشاهی ایران یک نماینده دارد.

دیدارهای دور رفت از مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر هندبال به میزبانی تهران و در سالن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی انجام می‌شود، در حالی که تیم‌ها در 6 روز با یکدیگر رقابت می‌کنند و بازی‌های گروه نخست روزهای 19، 21 و 23 مهر و پیکار تیم‌های حاضر در گروه دوم روزهای 20، 22 و 24 مهر به انجام می‌رسد.

در این مسابقات تیم هندبال پاس ناجا قم، صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران، فولاد مبارکه سپاهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ستارگان دشتستان، فراز بام خائیز دهدشت، زغال‌سنگ طبس، ذوب‌آهن اصفهان، کیمیا کاشت کردستان، پرسپولیس بهبهان و پرواز هوا نیروز اصفهان حضور دارند.

فدراسیون هندبال پس از گرفتن مجوز برگزاری بازی‌ها از ستاد مقابله با کرونا در ورزش، شرایط ویژه‌ای را برای برگزاری بازی‌ها در نظر گرفته و بر این اساس تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان هر تیم باید پیش از ورود به مسابقات دو بار تست کرونا بدهند و بعد از ورود به تهران نیز مجددا تست کرونا از آنها گرفته خواهد شد.

در مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ برتر هندبال کشور هر تیم سه بازی انجام می‌دهد در حالی که مرحله بعدی مسابقات برای ۱۰ روز پس از پایان دیدارهای مرحله مقدماتی توسط سازمان لیگ فدراسیون هندبال برنامه‌ریزی شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار