کد خبر: ۹۰۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲ 24 September 2020
هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای بیان رشادت های نسلی که از همه چیز گذشتند است
جعفر مرادی حقیقی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در مراسم تجلیل از ایثارگران و خانواده شهداکه بمناسبت سومین روز هفته دفاع مقدس برگزار شد تصریح کرد: چهلمین سالگرد دفاع مقدس بهانه و فرصت خوبی خواهد بود برای بیان رشادت، دلیری و جوانمردی نسلی که از جان و مال خود گذشتند تا امروز کشور روی آرامش و امنیت را ببیند، اگر این غیور مردی نبود ایران قطعاً روی این امنیت امروز را به خود نمی‌دید. وی افزود: امروز اگرچه در جنگ تن‌به‌تن با دشمن قرار نداریم، اما تحریم‌های ظالمانه ما را به این عرصه جنگ اقتصادی کشانده است که امروز می‌طلبد تا برای حل مشکلات اقتصادی به وحدت و ایثارگری روی‌آوریم و آن را پیشه کار خود کنیم. مرادی حقیقی تصریح کرد: آنچه که امروز وظیفه ما است تعریف و تفسیر فرهنگ ایثار و شهادت با زبان گویای امروز به نسل‌های جوان است و این مهم از رسالت‌هایی است که همکاران ما و فرزندان شهدادر اداره بر عهده دارند.
وی با بیان اینکه رسالت دیروز رزمندگان و پدران شهید شما امروز به ما رسیده و باید از آن پاسداری کنیم، افزود: ایمان، باور، اخلاص و تصمیم برای رهایی دنیا و تعلقاتش در راهی پر خطر که جان شیرین را بر کف قرار دادند کار ساده‌ای نیست و به راحتی نمی‌توان از آن صحبت کرد لذا امروز تنها می‌توان از این ایثارگری‌ها درس گرفت و از مقام شامخ شهدا، تجلیل کرد.
وی با بیان اینکه رزم امروز ما کار کردن درست برای مردم و کشور است، تاکید کرد: مشق و درس بزرگ دفاع مقدس برای ما مشق وحدت و مقاومت محسوب می‌شود لذا چیزی که در هر برهه‌ای از تاریخ بیش از همیشه به آن نیازمندیم وحدت کلمه است لذا معتقد هستیم سهمگین‌ترین ضربه‌ها زمانی است که از درون شکاف ایجاد شده و انسجام و وحدت از بین برود. اظهار داشت: باید رشادت‌ها، ایثار و دلاور مردی رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان مطرح شود و پر رنگ‌تر از گذشته حفظ و بیان شوند. در پایان این مراسم با اهدائ لوح تقدیراز تعدادی ازرزمندگان هشت سال دفاع مقدس به نمایندگی ازرزمندگان ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌ها تجلیل به عمل آمد
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار