رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: جنگ اقتصادی در کشور حاکم است، وزارت کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی به عنوان یکی از ارکان تامین امنیت غذایی که پایه امنیت ملی است در خط مقدم این جنگ قرار دارد.
کد خبر: ۹۰۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷ 23 September 2020

تابناک فارس به نقل از ایانا: محمدمهدی قاسمی در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه تحریم ها برای ما فرصت است، تصریح کرد: باید با استفاده از اندیشه متخصصان در مواردی مثل غذای دام و طیور و یا در حوزه کود یا سموم رفع وابستگی کنیم.

وی افزود: آن چیزی که مهم است اندیشه مردم این سرزمین، اندیشه متخصصانی است که قطعا در این شرایط هم نخواهند گذاشت استکبار جهانی به آن اهدافی که در نظر دارد برسد.

قاسمی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بزرگ مردانی که با رشادت ها و جانفشانی ها آرامش امروز ما را فراهم کرده اند، اظهار کرد: پابرجایی انقلاب حاصل ایثارگری این افراد است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به رشادت های جهادگران در خط مقدم جبهه و پشتیبانی ها پشت خط اشاره کرد و افزود: این رشادت ها بالاترین افتخار را نصیب آنان کرد و توسط امام راحل (ره) به سنگرساز بی سنگر لقب گرفتند.

وی با بیان اینکه جهادی ها از طرف مقام معظم رهبری به عنوان یک الگوی مدیریتی به کشور معرفی شدند و تأکید شده که همه مدیران از این الگو الهام بگیرند، تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی یکی از وزارتخانه‌های پر مسئولیت است و امیدوارم با تاسی از پیشکسوتان جبهه و جهاد بتوانیم امروز که در جنگ اقتصادی هستیم وظایف اساسی خود را به نحو احسن انجام دهیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بیان کرد: باید با هم افزایی و تکیه بر دانش و نوآوری در خدمت مردم باشیم و پویاتر و شکوفاتر از گذشته در تامین امنیت غذایی به عنوان رسالت اصلی ما و بعد هم در شکوفایی اقتصادی و اشتغال که وابسته به بخش کشاورزی است؛ گام برداریم.

آیین گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، روز چهارشنبه دوم مهر ماه با حضور سرهنگ سعید کوشکی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برگزار شد.

 

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار