حجت‌الاسلام عباس امینی:
به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود بابیان اینکه مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس وحدت و همدلی بین همه قوا است، گفت: اتحاد به عنوان رمز پیروزی باید در عرصه جنگ اقتصادی امروز نیز سرلوحه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 23 September 2020

مدیران حضور در نماز جمعه را الزامی بدانند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و  جهان | Mehr News Agency

امام جمعه شاهرود صبح چهارشنبه در دیدار با فرماندهان لشکر ۵۸ ذوالفقار و تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان هم‌زمان با هفته دفاع مقدس به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس وحدت بین نیروهای مسلح است، ابراز داشت: این اتحاد و برادری در فرماندهی، همدلی و همکاری مشترک در بسیاری از عملیات‌ها کارساز و تأثیرگذار بود.

وی بابیان اینکه دفاع مقدس گنجینه گرانقدری که هرچقدر بگذرد تاریخ مصرف ندارد و برای نسل نو همچنان جدید است، ابراز داشت: با توجه به اینکه نسل امروز آن دوران جنگ را درک نکرده است لذا می‌بایست ابعاد مختلف آن برای جوانان شرح و بازگو شود.

حجت‌الاسلام عباس امینی افزود: امروز اگرچه در جنگ تن‌به‌تن با دشمن قرار نداریم اما تحریم‌های ظالمانه ما را به این عرصه جنگ اقتصادی کشانده است که امروز می‌طلبد تا برای حل مشکلات اقتصادی به وحدت و ایثارگری روی‌آوریم و آن را پیشه کار خود کنیم.

امینی در ادامه تصریح کرد: چهلمین سالگرد دفاع مقدس بهانه و فرصت خوبی خواهد بود برای بیان رشادت، دلیری و جوانمردی نسلی که از جان و مال خود گذشتند تا امروز کشور روی آرامش و امنیت را ببیند، اگر این غیور مردی نبود ایران قطعاً روی این امنیت امروز را به خود نمی‌دید.

وی همچنین افزود: شهیدان و فرماندهان ارتش در شرایط جنگ همه وظایف خود را به‌درستی انجام دادند و اجازه ندادند وجبی از خاک کشور به دست اهریمن بیافتد و امروز نیز وظیفه تک‌تک ما حفاظت و پاسداری از همین میراث ارزشمند شهدا و جانبازان در همه عرصه‌ها خواهد بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار