به مناسبت هفته دفاع مقدس:
به مناسبت هفته دفاع مقدس در آیینی روز چهارشنبه و با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام و جمعی از مسوولان با حضور در بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره) شهر ایلام از مدافعان سلامت استان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 23 September 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در این آیین اظهار داشت: امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا در شرایط ویژه ای قرار گرفتیم که عرصه ای جدید را برای خدمات رسانی جهادگران فراهم کرد که در آن همچون دیگر عرصه ها خوش درخشیدند.

سردار جمال شاکرمی افزود: تلاشهای کادر درمان و پزشکی موضوع ساده‌ای نیست، این عزیزان روزهای متوالی و ساعت‌ها در روز با لباس‌های مخصوص با جدیت تلاش کردند و این تلاش‌های جهادگونه جای قدردانی دارد.

وی یادآور شد: تلاش امروز کادر درمانی و بهداشتی در مقابله با کرونا و تامین امنیت جسمانی آسیب‌دیدگان از کرونا، کمتر از رشادت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس نیست.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام با بیان اینکه اقدامات مدافعان نظام سلامت تداعی کننده رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت ساله دفاع مقدس است، تاکید کرد: ما قدردان این تلاش خستگی‌ناپذیر و مجاهدانه هستیم و آن را ارج نهیم./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار