در تعریف رسانه انعکاس اخبار، بیان خدمات نقد کاستی ها و ارائه راهکارها و...از اساسی ترین ارکان آن است. اما یکی از مهمترین مولفه ها و کارکردهای آن الگوسازی و ایجاد انگیزش با بارز نمودن نقاط مثبت و ترویج آنها در راستای ارائه خدمات مطلوبتر می باشد.
کد خبر: ۹۰۲۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷ 23 September 2020

تابناک ایلام، بهروز مردانی :: در تعریف رسانه انعکاس اخبار، بیان خدمات نقد کاستی ها و ارائه راهکارها و...از اساسی ترین ارکان آن است. اما یکی از مهمترین مولفه ها و کارکردهای آن الگوسازی و ایجاد انگیزش با بارز نمودن نقاط مثبت و ترویج آنها در راستای ارائه خدمات مطلوبتر می باشد.

راقم این سطور بر آن است تا خدمات مدیری برشمرد که در شرایط سخت اقتصادی کشور و بی پولی دولت که سطح انتظارات مردم پایین و ناکارآمدی بر اثر بی تفاوتی مدیران نسبت به وظایف ذاتی خود به اوج خود رسیده، با اندک بضاعت و حداقل امکانات حداکثر بهره وری را داشته و مدیریت کارآمد را به اثبات رسانده است.

با تفکیک اداره راه حمل و نقل و جاده ای از راه و شهرسازی فصل نوینی در بخش راه سازی شهرستان آبدانان آغاز و تحولی بنیادین در این حوزه حادث شد.

نیک میدانیم که راهها مهمترین شریانهای یک شهر بوده که همانند رگهای حیاتی محورها را بهم وصل و ارتباط نقاط مختلف را برقرار می کنند.

شهرستان آبدانان با توپوگرافی خاص جغرافیایی و مسیرهای مواصلاتی صعب العبور از دیرباز در حوزه زیرساختی محرومیتی دیرینه داشته و این شهرستان را در زمره مناطق غیر برخودار از داشتن حتی یک متر آزاد راه قرار داده است.

جاده هایی باریک و کم عرض با پیچ های تند و خطرناک قربانگاهی برای مسافران و سالانه خسارت های مالی بسیاری را به بار می آورند.

آن هنگام که سکانداری راه و حمل و نقل جاده ای به مردی از جنس تلاش و خدمت سپرده شد تعریفی جدید از مدیریت شکل و پشت میز نشینی جای خود را به مدیریت در پیچ و خم جاده ها داد.

مدیری انرژیک و دلسوز بدور از هیاهوهای سیاسی و فارغ نزاع های جناحی، با همه ناملایماتی که برایش ایجاد کردند خدمت بی منت را سرلوحه کار خود قرار و فرمان مدیریت سازندگی را در جاده ها بدست و راه خدمت کردن را به خوبی نشان داد.

در حالی که اکثریت قریب به اتفاق پروژه های عمرانی تعطیل و در رکود بسر می برند تیم راهداری از شمالی ترین تا جنوبی ترین نقطه شهرستان و مسیرهای روستایی صدها کیلومتر تعریضی جاده، دهها پیچ خطرناک حذف و کیلومترها راه مستهلک را آسفالته و خط کشی نموده است که در مقیاس میزان خدمات چند دهه اخیر کم نظیر می باشد.

آری  «رحیم رشیدی» فرمانده ای جسور در کف برداری از خاکریزها و سربازی ایثارگر در بازگشایی مسیرها به قهرمان جادهای آبدانان بدل شده بطوریکه نامش با جاده ها عجین و امروزه آوازه اش در بلندای دینارکوه و کبیرکوه پیچیده است و مردمان این دیار به نیکی از آن یاد و ثناگوی خدماتش هستند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار