کد خبر: ۹۰۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲ 22 September 2020

 

 

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به نقش ارزنده و بی بدیل نیروهای انتظامی در جنگ تحمیلی و مقابله با متجاوزان در مرزها و تامین نظم و امنیت همزمان شهرها گفت: دفاع مقدس یعنی توانایی ما به اندازه ای است که می توانیم بدون هیچ وابستگی در همه عرصه ها به استقلال و خودکفایی برسیم.

به گزارش ایسنا سردار مهدی معصوم بیگی ضمن گرامی داشت چهل سالگی دفاع مقدس و تبریک فرا رسیدن هفته پرافتخار دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس بیانگر گنجینه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورمردانه در دفاع از اسلام و قرآن است.

وی با اشاره به تربیت صحیح اسلامی و از جان گذشتگی جوانان در دوران دفاع مقدس گفت: جوانان رشید و پاک نهاد با آگاهی کامل و درک صحیح از موقعیت حساس کشور، کار بزرگ جهاد در راه خدا را پذیرفتند و با دفاع از آرمان ها و شهادت خود عزت و آزادگی را برای ملت ایران به ارمغان آورند. از این رو بایستی به مادرانی که چنین جوانانی را در مکتب ناب اسلام تربیت کردند، افتخار کرد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه دفاع مقدس یعنی ایستادگی در برابر تجاوز دشمن و خود را فدای ملت و نظام کردن گفت: جوانان ایران اسلامی با خلق رشادت‌های فراوان در دوران دفاع مقدس ثابت کردند که بهترین در جهان هستند چرا که الگوی آنان جوانان کربلا بود. در شرایط فعلی نیز جوانان آگاه و فهیم کشورمان با دستیابی به فناوری‌های نوین در عرصه های مختلف کشورمان را از هر نوع وابستگی به بیگانگان مبرا ساخته‌اند. لذا با قاطعیت باید گفت دفاع مقدس در همه عرصه‌ها و در همه دوران‌ها به معنی واقعی کلمه به مفهوم”ما می توانیم” است.

وی خاطرنشان کرد: بی تردید مقدس ترین جهاد جهادی است که به عنوان دفاع از حقوق انسانی صورت گرفته باشد. در جنگ تحمیلی، رژیم بعث جنگی ناخواسته را به کشور ما تحمیل و با نادیده گرفتن استقلال سرزمین ما به ایران اسلامی تجاوز کرد. از این رو مردم غیرتمند ایران در دفاعی مقدس از حق خود که دفاع از استقلال سرزمین و هویت دینی و ملی خود بود به دفاع برخاستند.

معصوم بیگی با بیان اینکه دفاعی بودن، معنویت، استقامت، جوانمردی، شهادت طلبی و خلوص نیت همه از ویژگی‌های برجسته و ارزش‌های ماندگار رزمندگان در دفاع مقدس بود، خواستار ترویج این ویژگی های منحصر به فرد در بین جوانان امروزی شد.  

رئیس پلیس پیشگیری ناجا نقش نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس از مقابله با متجاوزان در مرزها تا امنیت سازی برای آحاد شهروندان را بی بدیل ارزیابی و اظهارکرد: خادمان ملت در نیروی انتظامی روزگاری در دوران دفاع مقدس در قالب نیروهای شهربانی، ژاندارمری و کمیته انقلاب اسلامی ایفای نقش می کردند و در راه حفظ دین شهدای زیادی را تقدیم اسلام کردند. امروز نیز پس از سال‌ها کارکنان نیروی انتظامی همچون دوران دفاع مقدس برای برقراری امنیت در کشور همچنان جانفشانی می کنند تا ملت ایران اسلامی بی هیچ دغذغه ای بتوانند در کمال آرامش و امنیت از موهبت های الهی بهره مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس وی با بیان اینکه در سایه الطاف الهی، تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و به برکت خون شهدا امنیت مطلوبی در سراسر ایران اسلامی حاکم است و از این بابت خداوند منان را شاکریم، گفت: سلام و درود خداوند بر رزمندگان و دعای خیر بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه شامل تمامی مجاهدان نستوه و خستگی ناپذیری باد که در جای جای ایران اسلامی شبانه روز با عزمی راسخ و گام هایی استوار در دفاع از کیان ایران اسلامی در حال جهاد هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار