نایب رییس هیات کبدی اصفهان گفت: خانه تخصصی این رشته ورزشی با هدف استعدادیابی، ارتقای مهارتی بازیکنان و آموزش مستمر بطور ویژه در اصفهان راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳ 20 September 2020

مرضیه عشقی افزود: این خانه تخصصی با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان آغاز بکار می‌کند و یکی دو محل برای آن درنظر گرفته شده است که یکی از آنها برای احداث و راه اندازی نهایی خواهد شد.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته و بویژه پس از افتخارآفرینی تیم ملی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به شمار علاقه مندان این ورزش اضافه شده است که استعدادیابی و آموزش این افراد نقش ویژه‌ای در تشکیل تیم‌های استانی و معرفی به تیم‌های ملی ایفا خواهد کرد.

نایب رییس هیات کبدی اصفهان خاطرنشان کرد: این نکته را باید مد نظر قرار داد که آموزش حرفه‌ای و استعدادیابی در کنار تمرین‌های تخصصی در یک مکان واحد از ضروریات کبدی در اصفهان به شمار می‌رود و این مهم در خانه تخصصی آن پیگیری خواهد شد.

عشقی با بیان اینکه تیم ملی کبدی ایران در ۲ بخش آقایان و بانوان به المپیک ساحلی چین که فروردین سال آینده در آن کشور برگزار می‌شود اعزام خواهد شد تصریح کرد: همین امر انگیزه بازیکنان را برای هرچه بهتر شدن و ارقای تکنیکی بالا برده است.

وی با اشاره به اینکه اصفهانی‌ها همواره به تیم ملی دعوت شده و یا در جمع ملی‌پوشان بوده‌اند اضافه کرد: کمیته فنی تیم ملی در فدراسیون تشکیل شده و برای انتخاب سرمربی در تلاش هستند و اینکه از اصفهان مربی و بازیکن در تیم مذکور داشته باشیم احتمال بالایی خواهد داشت.

نایب رییس هیات کبدی اصفهان به تیمداری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در این رشته ورزشی اشاره کرد و افزود: حضور سپاهان در لیگ برتر امسال هم انگیزه و شور بیشتری به بازیکنان و علاقه مندان با استعداد خواهد داد.

عشقی درباره تمرینات بازیکنان کبدی اصفهان در دوران همه گیری بیماری کووید-۱۹ اظهارداشت: بیشتر تمرینات اعضای تیم بصورت آمادگی جسمانی و بدنسازی بوده است و برخی برنامه‌های تمرینی نیز بصورت مجازی به آنان اعلام می‌شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار