نادر فخری:
به گزارش تابناک سمنان: نادر فخری فرماندار شاهرود بابیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی و مقابله با کرونا قرار داریم، گفت: شهرداری‌ها باید موج تبلیغاتی مبارزه با کرونا را راه‌اندازی کنند.
کد خبر: ۹۰۱۴۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱ 20 September 2020

۸۰ میلیارد ریال برای تامین آب آشامیدنی شاهرود هزینه شد - خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

فرماندار شاهرود عصر یکشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه مدیریت شهری شهرستان شاهرود به میزبانی سالن جلسات فرمانداری این شهر ضمن بیان اینکه امروز شاهدیم که کرونا بر تمامی امور و اقدامات تأثیر گذاشته است، ابراز داشت: این مهم می‌طلبد تا تعیین اولویت‌ها و برنامه‌ریزی، بر اساس مقابله با بیماری کرونا صورت گیرد.

وی بابیان اینکه سلامت و امنیت همواره باید اولویت اول در مجموعه اقدامات و امور قرار گیرد، ابراز داشت: امروز با توجه بااینکه در جنگ اقتصادی و مقابله با کرونا به صورت توأمان قرار داریم محوریت برنامه‌ریزی‌ها باید بر این اساس انجام شود.

نادر فخری ضمن بیان اینکه امروز اهمیت اقدامات پیشگیرانه در بحث مقابله با کرونا ویروس بیش از گذشته شده است، افزود: شهرداران باید همانند مرحله اول، اولویت اصلی خود را در خصوص این مهم قرار دهند تا بتوانیم در جبهه پیشگیری موفق باشیم.

فخری بابیان اینکه زمانی ایجاد خدمات رفاهی و ارائه خدمات مطلوب ارزشمند است که مردم در امنیت و سلامت باشند، افزود: شهرداری‌ها باید در بحث تبلیغات همچون مرحله اول، راه‌اندازی موج تبلیغاتی را در دستور کار قرار دهند و فضاسازی محیطی برای فرهنگ‌سازی مقابله با کرونا ویروس و حساس سازی مردم در امر پیشگیری پیگیری شود.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه روزگاری نماد جبهه و جنگ مبارزه با دشمن، چفیه هایی بود که بر گردن رزمندگان اسلام قرار می‌گرفت، اضافه کرد: امروز نماد مبارزه، ماسک بر صورت و اقدامات در حوزه مقابله با بیماری کرونا به شمار می‌رود که البته همراهی مردم و دست انداران مقابله با این بیماری در شهرستان شایان تقدیر است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار