معاون عمرانی استاندار سمنان:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه این استان مستعد وقوع زلزله است، گفت: بین سه تا پنج درصد از امکانات ویژه بحران در انبارهای هلال‌احمر استان دپو شود.
کد خبر: ۹۰۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴ 17 September 2020

۵درصد امکانات ویژه بحران درانبارهای هلال‌احمر استان سمنان دپو شود

به گزارش تابناک سمنان منوچهر فخری بعدازظهر پنجشنبه در آئین افتتاح مرکز توان‌بخشی هلال‌احمر سمنان و ۳۸ خانه هلال در استان با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه استان سمنان مستعد وقوع زلزله است، اظهار داشت: باید بین سه تا پنج درصد از امکانات ویژه بحران در انبارهای هلال‌احمر استان دپو شود.

وی بابیان اینکه بزرگ‌ترین زلزله کشور در دامغان به وقوع پیوسته است، تصریح کرد: لازم است تا اقدامات لازم برای مدیریت بحران، تکمیل و تجهیز انبارهای مواد ضروری و غذایی و تجهیزات موردنیاز برای ارائه خدمات مطلوب در مواقع بحران انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه هلال‌احمر استان سمنان به دلیل قرار گرفتن در شاهراه و مسیر تردد بین پایتخت مذهبی و پایتخت سیاسی کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: سالانه ۲۰ میلیون مسافر از مسیرهای مواصلاتی استان سمنان تردد می‌کنند بنابراین باید بر اساس خدمات این نهاد تقویت شود و موردتوجه مسئولان کشوری قرار گیرد.

فخری با اشاره به نقش انکارناپذیر هلال‌احمر در مبارزه با کرونا بیان کرد: هلال‌احمر در کنار دانشگاه‌های علوم پزشکی، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و سایر نهادهای مرتبط، یکی از نهادهایی است که در بحث مقابله با کرونا پیشرو بود.

وی بابیان اینکه خانه هلال روستایی و شهری، مراکز فعال اجتماعی، فرهنگی و بهداشتی و درمانی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم است، خاطرنشان کرد: استقرار ۲۰۰ خانوار، یکی از شاخص‌های راه‌اندازی خانه هلال در مناطق روستایی و شهری است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار