مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان:  سید مجتبی اکرم  مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان با تأکید بر اینکه محدودیتی برای همکاری این سازمان با مراکز درمانی وجود ندارد، گفت: ۱۶۱ پزشک در استان طرف قرارداد با تأمین اجتماعی هستند.
کد خبر: ۹۰۰۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 16 September 2020

بیش از ١٦هزار بیمار در مراکز درمانی تأمین اجتماعی سمنان پذیرش شدند

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان تأمین اجتماعی سمنان با اشاره به اینکه محدودیتی برای همکاری این سازمان با مراکز درمانی وجود ندارد، اظهار داشت: ۱۶۱ پزشک در استان طرف قرارداد با بیمه تأمین اجتماعی هستند.

وی بابیان اینکه تکمیل پوشش بیمه‌ای در راستای کاهش هزینه‌های درمانی بیمه‌شدگان مهم‌ترین رویکرد این سازمان محسوب می‌شود، یادآور شد: گسترش چتر حمایتی درمان سازمان تأمین اجتماعی در افزایش تعداد مراکز طرف قرارداد در دست اقدام است.

سید مجتبی اکرم  با تأکید بر لزوم تحقق دولت الکترونیک در فرآیند خدمات‌رسانی این سازمان افزود: گسترش اجرای طرح نسخه الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی در استان سمنان در دستور کار است.

اکرم، سهولت در ارائه خدمات درمانی را از دیگر اهداف این سازمان در گسترش طرح نسخه الکترونیک برشمرد و گفت: با استقبال پزشکان از این طرح بستر لازم برای اجرای پرونده سلامت الکترونیک در سطح استان نیز فراهم می‌شود.

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان سمنان اضافه کرد: امکان ارائه درخواست همکاری با سازمان تأمین اجتماعی به هنگام ثبت‌نام در سامانه نسخه الکترونیک به آدرس ep.tamin.ir فراهم‌شده و ثبت‌نام متقاضی و ارسال درخواست همکاری با این سازمان از این طریق امکان‌پذیر است.

وی یادآور شد: پس از دریافت تقاضاهای الکترونیک عقد قرارداد، حداکثر ظرف مدت پنج روز کاری، نسبت به انجام بازرسی از مرکز متقاضی و تکمیل مستندات لازم اقدام می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار