رئیس سازمان حمل و نقل مسافر درون شهری شهرداری شیراز گفت: بیش از ۳۰ درصد تاکسی‌های شهر به سیستم پرداخت الکترونیک مجهز است و تا سه ماه آینده تمام آن‌ها به این سیستم مجهز می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 16 September 2020

تابناک فارس به نقل زا ایمنا:مسعود حسن شاهی با بیان اینکه ۵۰ درصد ناوگان تاکسیرانی فرسوده است، اظهار کرد: منتظریم تا شرایط و تسهیلات فراهم شود که رانندگان مشمول شرایط نوسازی، تاکسی‌های فرسوده خود را اسقاط کرده و خودروی جدید تحویل بگیرند.

وی با اشاره به افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی‌های درون شهری تصریح کرد: افزایش نرخ امسال قبل از سال نو تعیین شد و به شورا و فرمانداری شیراز ارائه شد البته برای تعیین نرخ کرایه تاکسی توان شهروندان نیز در نظر گرفته می‌شود و بر اساس آن نرخ نهایی تصویب شد.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر درون شهری شهرداری شیراز با بیان اینکه از رد و بدل شدن پول و اسکناس باید خودداری کرد، گفت: از مردم و رانندگان می‌خواهیم که گوشی هوشمند همراه داشته باشند تا آموزش از راه دور نیز برای رانندگان برگزار شود.

وی با اشاره به حمایت رانندگان تاکسی و اتوبوس در سال گذشته اظهار کرد: لاستیک رایگان در بین رانندگان توزیع شد، اما بیش از این سازمان توان حمایت ندارد چراکه باید لاستیک را از بازار آزاد یا از کارخانه‌ها به صورت سهمیه خرید کنیم.

شاهی افزود: طبق قولی که به رانندگان داده شد توافقنامه‌ای با کارخانه لاستیک منعقد کردیم؛ امیدواریم تا یک ماه آینده در بین رانندگانی که موفق به دریافت لاستیک نشده‌اند بتوانیم به طور کامل توزیع کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار