۹۰ هزار متر مربع زمین به طرح اقدام ملی مسکن شهرضا اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۹۹۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵ 14 September 2020

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان گفت: این مقدار زمین دولتی در شهرضا برای تولید مسکن و اقدام ملی مسکن برای الحاق به محدوده این شهر مصوب شد تا پاسخگوی نیاز اقدام ملی ساخت مسکن در این شهرستان باشد.
حجت‌الله غلامی افزود:چند طرح کشاورزی دیگر نیز در شهرستان شهرضا مطرح و مورد تصویب قرار گرفت و همچنین ۵۸ هکتار از اراضی دولتی جنوب گورت (از توابع بخش مرکزی شهرستان اصفهان) به انبار‌های مورد نیاز صنایع کلانشهر اصفهان اختصاص پیدا کرد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر مراکزی برای انبار کالا‌ها در کلانشهر اصفهان وجود ندارد و این انبار‌ها به صورت پراکنده در اراضی کشاورزی در حال شکل گیری است گفت: بسیاری از تولیدات صنایع که باید در بافت مرکزی شهر توزیع شود بیشتر در بافت تاریخی و منازل واقع در این بافت نگهداری و انبار می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه چهار مصوبه جلسه امروز به شهرستان اصفهان اختصاص داشت افزود: احداث شهرک سینمایی در اراضی دولتی شرق اصفهان پیشنهاد شده بود که با توجه به اینکه ساخت شهر هنر در بهارستان در حال بررسی است، قرار شد که شهرک سینمایی هم در مجاورت این شهر هنر در بهارستان ساخته شود.
وی به اختصاص دیگر مصوبات به شهرستان‌های مختلف اشاره کرد و گفت: سه مصوبه این جلسه به خمینی شهر اختصاص داشت که بیشتر آن‌ها تغییر کاربری از کشاورزی و باغ‌ها به کارگاه‌های بسته بندی محصولات کشاورزی و تجاری در اراضی کشاورزی بود که تعدادی از آن‌ها مورد موافقت قرار گرفت.
غلامی با بیان اینکه چند مصوبه هم به مبارکه اختصاص داشت افزود: مهمترین مصوبه جلسه امروز برای این شهرستان مربوط به خدمات حمل و نقل و پارکینگ ماشین آلات سنگین بود که با توجه به موقعیت این منطقه از نظر وجود صنایع سنگین نظیر فولاد و ذوب آهن و ضرورت ارائه اینگونه خدمات برای پارکینگ ماشین آلات سنگین، مورد موافقت قرار گرفت.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه چند طرح هم در شهرستان کاشان مطرح شد افزود: مجموعه ورزشی، فرهنگی و تفریحی با مساحت ۸۲ هزار متر مربع در محور ورودی جاده قمصر تصویب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار