با این حال چند فعل و انفعال انجام شده را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
کد خبر: ۸۹۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱ 12 September 2020

حسین ماهینی کاپیتان اسبق پرسپولیس به تیم سایپا پیوست و محمد دانشگر پس از کش و قوس‌های فراوان قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

 شانزدهمین روز از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران در حالی به ساعات پایانی خود رسیده است که شاهد فعالیت زیادی از سوی تیم‌های لیگ برتری نبودیم. با این حال چند فعل و انفعال انجام شده را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

در حالی که همچنان اخبار ناامیدکننده‌ای از مذاکرات باشگاه استقلال با علی کریمی به گوش می‌رسد محمد دانشگر سرانجام با این باشگاه به توافق رسید تا ۲ سال دیگر استقلالی بماند. دانشگر احتمالا عازم قطر می‌شود تا همراه دیگر بازیکنان استقلال باشد. درباره استراماچونی هم ۲ اظهار نظر از مدیربرنامه‌هایش و همچنین صادق درودگر شنیدیم و خواندیم که در آن به متوقف شدن مذاکرات از سوی استقلال و سه شرط بزرگ از سوی استرا اشاره داشت. در مجموع این اخبار امیدواری هواداران تیم آبی‌پوش را به بازگشت مرد ایتالیایی کم کرد.

حسین ماهینی کاپیتان اسبق پرسپولیس و بازیکن فصل گذشته تیم نساجی مازندران با عقد قراردادی به سایپا پیوست تا دوری‌اش از پایتخت به یک سال نرسد. سایپا، ششمین تیم دوران بازیگری ماهینی پس از پرسپولیس، استقلال خوزستان، ذوب‌آهن، ملوان و نساجی است. این تنها خرید امروز خودروسازان نبود و مهرداد حیدری مهاجم فصل قبل رایکای بابل نیز نارنجی‌پوش شد.

محمد قریشی مدافع فصل قبل ثنعت نفت راهی ذوب‌آهن اصفهان شد و قائم اسلامی‌خواه هافبک فصل قبل ماشین‌سازی به عضویت مس رفسنجان درآمد.عماد میرجوان هم دیگر خرید تیم محمد ربیعی بود. این مهاجم ۳۲ ساله هم نفت مسجدسلیمان را ترک کرد و راهی رفسنجان شد.در نهایت نوید مرادخانی مدافع فصل قبل تیم بادران تهران به عنوان خریدی دیگر به عضویت باشگاه شهرخودرو درآمد. این بازیکن طبیعتا نمی‌تواند در آسیا تیم مهدی رحمتی را همراهی کند.

از اهواز هم خبر رسید که آیاندا پاتوسی هافبک آفریقایی این تیم قراردادی ۲ ساله و رسمی با این تیم امضا کرد و دیگر در عضویت تیم کیپ تاون نیست. ماشین‌سازی تبریز نیز محمدحسینی مدافع پیشین استقلال خوزستان را به خدمت گرفت تا وحید بیاتلو همچنان دست از خریدهای لیگ یکی خود برندارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار