رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه یک گفت: امادگی دارم با طرح جدید اوقاف و رویکرد جدید ریاست محترم سازمان منطقه حصه را مناسب سازی تا مشکلات منطقه حصه رفع گردد.
کد خبر: ۸۹۸۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱ 12 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از امور فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه یک حجت‌الاسلام اصغر توسلی اظهار کرد: تا تعامل، هم‌افزایی و همراهی بین مسولین و اداره اوقاف و امور خیریه در استان نباشد، حرکت مثبتی در این خصوص اتفاق نمی‌افتد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه یک ادامه داد: حصه منطقه آسیب‌پذیری است که آمادگی داریم منطقه را مناسب‌سازی کرده و در این زمینه اوقاف طرح جدیدی را برای رفع موانع پیش روی مردم دارد که انشاالله بزودی از طریق رسانه ملی توسط مدیر کل محترم اوقاف تشریح خواهد شد .

حجت‌الاسلام توسلی تصریح کرد: با توجه به بررسی های انجام شده در این زمینه و با توجه به رویکرد جدیدی که نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان دارد طرح پیشنهادی به جهت سامان بخشیدن به موقوفات منطقه حصه می باشد که در مرحله اول بخشی از منطقه را شامل وبخش دیگری هم در دست بررسی می باشد که بطور کامل وجامع در هفته وقف به جهت تسهیل کار مردم شریف و متدین این منطقه از طریق رسانه ملی و منابع خبری تشریح می گردد.

وی اضافه کرد: در اجرایی کردن این طرح نیازمند یاری تمام مسئولین وهمراهی مردم خوب و انقلابی منطقه حصه هستیم.

حجت الاسلام اصغر توسلی در ادامه خاطر نشان کرد : در زمینه مناسب سازی منطقه حصه نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه اصفهان حضرت آیت الله طباطبایی نژاد نیز رهنمودهایی داشتند که در اجرایی شدن این طرح حتما مدنظر قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار