نخستین دوره رقابت های اسکیت فری استایل جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹ 12 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی هیات اسکیت استان اصفهان، دبیر هیات اسکیت استان اصفهان در مورد جزییات برگزاری این دوره از مسابقات گفت: رقابت های اسکیت فری استایل جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان با حضور 110 ورزشکار در دو روز (پنجشنبه و جمعه) از شهرستان های:اصفهان، نجف آباد، زرین شهر، لنجان، بهارستان و فلاورجان در پیست اسکیت مجموعه باغ جوان برگزار شد.

شهرام اکبری اظهار کرد: مسئولان شهر و استان اصفهان از جمله علیرضا نصر اصفهانی رئیس شورای شهر اصفهان، حبیب الله ناظریان، معاون ورزش سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري اصفهان و حسن مالکی رئیس هیات اسکیت استان اصفهان این رقابت ها را از نزدیک نظاره کردند.

اکبری با اشاره به اینکه در سال 99 و شرایط کرونایی اولین دوره مسابقات رسمی اسکیت در اصفهان اجرا شد اضافه کرد: به صورت رسمی نخستین دوره مسابقات اسکیت به میزبانی اصفهان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا و با مشخص شدن نفرات برتر ۶رده سنی،زیر ۸سال تا بالای ۱۹ سال در بخش دختران به کار خود پایان داد.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود و شیوع کرونا نیاز بود تا با تدوین برنامه های زمان بندی شده و رعایت پروتکل های بهداشتی شور و نشاط را به ورزشکاران این رشته القا کنیم که برگزاری این دوره از مسابقات توانست در این راستا تاثیرات خوبی داشته باشد.

به گفته اکبری این دوره از رقابت ها با توجه به حضور 6 قهرمان جهانی از سطح مطلوبی برخوردار بود.

دبیر هیات اسکیت استان اصفهان تاکید کرد: در بخش آقایان رضا رسایی، امیرمحمد سواری ، علی شجاعی و در بخش بانوان لعیا عربی ، ترانه احمدی و رومینا صالحی  دارندگان مدال های جهانی حضور داشتند.

اسامی نفرات برتر بخش دختران به شرح زیر میباشد:

زیر ۸ سال

۱.تسنیم قائمی/۲.مهسا سرمدی

۳.مهربان فاضل/۳.نازنین حسناتی

۸تا ۱۰سال

۱.صبا ملکی/۲.تارا صمیمی

۳.حنانه خوشاوی/۳.هستی بهارلویی

۱۰تا۱۲ سال

۱.یگانه صالح/۲.ریحانه علی عسگریان

۳.آتوسا فانی/۳.یکتا آزمون

۱۲تا ۱۴ سال

۱.زینب فقهی/۲.پریناز ذکریا

۳.کیانا کریمی/۳.ثمین باستانی

۱۴تا ۱۹سال

۱.آیلار بهارلویی/۲.رومینا سالک

۳.روناک جلالی/۳.مریم زمانی

بالای ۱۹سال

۱.ترانه احمدی۲.زهرا باقرزاده

۳.ستایش نصر۳.مینا عابدینی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار