مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام:
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: این واحد صنعتی همزمان با اهداف اصلی خود نگاه ویژه‌ای به مسئولیت های اجتماعی و رفع مشکلات جوامع محلی دارد و در این راستا در برای اخذ بودجه لازم، مکاتبات و پیگیری های متعددی را انجام داده است.
کد خبر: ۸۹۸۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹ 12 September 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ روح اله نوریان در دیدار امام جمعه و بخشدار شهر چوار با اشاره به اینکه پالایشگاه گاز ایلام در سالهای گذشته در راستای مسئولیت های اجتماعی،قدمهای ارزشمندی برای جامعه هدف برداشته است،افزود: پالایشگاه گاز ایلام همزمان با انجام ماموریت های سازمانی، تلاش می کند در راستای مسئولیت های اجتماعی به مناطق کمتر توسعه یافته کمک کند و بر این اصل اعتقاد دارد که فعالیت موثر در این حوزه علاوه بر منشاء اثرگذاری مثبت در استان، باعث عمران و آبادی در روستاهای اطراف می شود.

وی با اشاره به اینکه این واحد صنعتی در راستای مسئولیت اجتماعی، با رویکرد توجه به کارکنان، جامعه و محیط زیست اقدامات قابل توجهی انجام داده که برای آحاد مختلف جامعه ملموس است، اظهار داشت: ارتقاء رضایتمندی جامعه به عنوان مهمترین هدف در حیطه مسئولیتهای اجتماعی شرکت، جزء برنامه های اصلی شرکت می باشد .

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه مسئولیت های اجتماعی می تواند با هدایت کسب و کار به شیوه اخلاقی و مسئولانه در بهره مندی و سود آوری شرکت تاثیر گذار باشد، افزود: مسئولیت اجتماعی شرکت از وجوه مهم اخلاق کسب و کار است که به نقش شرکت ها در حوزه اجتماعی اطراف خود می پردازد.

نوریان ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی خط الفین پتروشیمی ایلام آلودگی هوای ناشی از مشعل پالایشگاه که باعث آلودگی هوا و نارضایتی ساکنین محلی شده، کاهش یابد.

نوریان در ادامه با اشاره به تنوع در محصولات این شرکت خاطر نشان کرد: پیگیری های لازم در خصوص اجرای فاز دوم نیز به عمل آمده که انتظار میرود تلاش‌های به‌عمل آمده نتیجه داشته باشد.

در این دیدار امام جمعه و بخشدار چوار ضمن تشکر از مسئولان این پالایشگاه ، خواستار توجه بیشتر این واحد صنعتی به روستاهای اطراف و شهر چوار شدند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار