رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان گفت: با توجه به بازگشایی مدارس از روز شنبه، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده در مدارس اصفهان را در دستور کار داریم.
کد خبر: ۸۹۸۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰ 11 September 2020

حجت الاسلام اصغر توسلی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان با اشاره به اقدامات اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان برای پیشگیری از شیوع کرونا در دهه اول محرم، اظهار داشت: در این زمینه توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده را در دستور کار ویژه قرار دادیم.

او تعداد ماسک‌های توزیع شده در این ایام را ۳۰ هزار عدد اعلام کرد و افزود: این تعداد ماسک در دهه اول محرم در هیئات مذهبی، بقاع متبرکه، حسینیه‌ها و مساجد بین عزاداران توزیع شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان با بیان اینکه هزینه این ماسک‌ها از محل اجرای امینانه نیات واقفان برای برپایی مراسم عزاداری امام حسین (ع) تأمین شده است، تصریح کرد: بخش اعظم این ماسک‌ها از ستاد اجرای فرمان امام (ره) خریداری شده است.

او گفت: همچنین بخشی از این ماسک‌ها در کارگاه تولید ماسک مقبره علامه مجلسی تولید شده است.

حجت‌الاسلام توسلی اضافه کرد: همچنین در دهه اول محرم ضدعفونی سطوح با توزیع مواد ضد عفونی کننده قبل و بعد از عزاداری‌ها به شکل رایگان انجام شده است ضمن اینکه الکل و ژل ضدعفونی کننده دست نیز بین عزاداران به صورت رایگان توزیع شده است.

او با بیان اینکه با توجه به بازگشایی مدارس از روز شنبه توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده اصفهان نیز در دستور کار است، ادامه داد: سلامت دانش آموزان برای ما مهم است و تمام تلاش خود را راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس انجام خواهیم داد تا دانش آموزان در سلامت کامل به تحصیل بپردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار