مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: با بهره برداری از ۳۰۰ طرح گردشگری تا پایان سال، کمبود تخت در واحد‌های اقامتی استان حل می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸ 08 September 2020
فریدون الهیاری در حاشیه نخستین جلسه شورای فنی میراث فرهنگی شهر‌های کاشان و آران و بیدگل با بیان اینکه تا پایان امسال نیمی از این طرح‌ها به بهره برداری می‌رسد گفت: برای اجرای این طرح‌ها افزون بر ۱۳ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.
وی با اشاره به اینکه قرار است این سرمایه گذاری تا ۱۵ هزار میلیارد ریال افزایش یابد افزود: در هفته دولت ۵۵ طرح گردشگری و صنایع‌دستی با سرمایه گذاری بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی در استان اصفهان افتتاح و به بهره برداری رسید که با افتتاح این طرح‌ها، زمینه اشتغال برای ۴۰۰ نفر فراهم شد.
الهیاری با اشاره به هزار و ۷۰۰ بنا و اثر تاریخی و طبیعی شناسایی شده در شهرستان کاشان گفت: دستور کار اولین جلسه شورای فنی شهرستان کاشان و آران و بیدگل برای ایمن سازی بازار کاشان، طرح توجیهی سرمایه گذار برای تغییرکاربردی باغ فیروزی، سفره خانه سنتی در تیمچه امین الدوله و طرح مرمت آینه کاری گنبد بقعه امامزاده هلال اران و بیدگل و مرمت و بازسازی نمای حجره‌های صحن قدیمی بقعه امامزاده هادی آران و بیدگل مطرح و بررسی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار