کد خبر: ۸۹۶۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ 08 September 2020
 
 
  


باشگاه تراکتور قهرمان جام حذفی با حمایت زنوزی مالک متمول تبریزی  قصد دارد که تیم کهکشانی برای فصل بعد لیگ برتر فوتبال ببندد و شنیده می‌شود فرشید اسماعیلی، سید حسین حسینی (بازیکنان استقلال) و فرشاد احمد زاده (بازیکن فولاد خوزستان) در لیست خرید سرخپوشان تبریزی قرار دارند.  
فرشید اسماعیلی که آینده‌ای در استقلال ندارد یکی از گزینه‌های نقل و انتقالاتی تراکتور برای فصل بعد است و مسئولان باشگاه تبریزی برای به خدمت گرفتن این بازیکن با او وارد مذاکره شده اند.  
علاوه بر این، سید حسین حسینی دروازه بان استقلال که واکنش تندی نسبت به حضور مظاهری در این تیم داشته مورد توجه مسئولان تراکتور قرار گرفته است و در صورتی که مبلغ درخواستی او معقول باشد شاید این دروازه بان فصل بعد پیراهن سرخپوشان تبریزی را برتن کند.  
حسینی در طول چند سال اخیر در لیست خرید تراکتور قرار داشته است و یک بار هم با حضور در تمرینات این تیم تبریزی در آستانه سرخپوش شدن پیش رفت، اما این انتقال صورت نگرفت.  
فرشاد احمد زاده بازیکن فولاد خوزستان هم یکی از گزینه‌های تراکتور در نقل و انتقالات است و شنیده می‌شود این بازیکن پیشنهاد ۷ میلیاردی از این تیم تبریزی دریافت کرده است.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار