رئیس هیات گلف استان قم گفت: در ماههای اخیر همزمان با شیوع کرونا و رکود ورزش در رشته های مختلف، تلاش و فعالیت های بدون وقفه هیئت در بحث بهبود زیرساخت ها انجام گرفت.
کد خبر: ۸۹۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳ 08 September 2020

به گزارش تابناک قم، شامگاه دوشنبه رضا دلاوری در دیدار با عزیزی رئیس فدراسیون گلف، در محل فدراسیون گلف گفت: با وجود محدودیت‌ها و پروتکل‌های اعلام شده از ستاد ملی کرونا و شرایطی که استان قم در ماه‌های اخیر با آن روبرو بوده، از پویایی و فعالیت‌های بدون وقفه این هیئت در بحث بهبود زیرساخت‌ها کوتاهی نشد و اقدامات خوبی در راستای افزایش فضای ورزشی برای ورزشکاران این رشته شکل گرفت.

رئیس هیأت گلف استان قم در ادامه ضمن ارائه عملکردی از فعالیت‌های هیئت گلف در ایام کرونا افزود: برنامه‌های این هیئت برای روزها و ماه‌های پیش رو تدوین شده و با خارج شدن استان قم از این شرایط و پایان وضعیت قرمز، امیدواریم بازیکنان بتوانند تمرینات خود را به نحوه‌ی مطلوب از سر گیرند.

رئیس فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران نیز با ابراز رضایت از فعالیت‌های انجام شده توسط هیأت گلف قم در ایام کرونا گفت: در پیگیری بهبود زیرساخت‌ها در شرایط ویژه ی همه‌گیری ویروس کرونا، فدراسیون در کمک به اتمام هرچه سریع‌تر این زیرساخت‌ها مثل اتمام زمین مینی گلف جواد الائمه (ع) همکاری لازم را با هیأت قم دارد.

حمید عزیزی با اشاره به ظرفیت‌های استان قم در این ورزش، عنوان داشت: امیدوار است با پیگیری‌های رئیس هیأت گلف استان شرایط بهتری برای بازیکنان قمی جهت تمرینات پیشرفته و مبتنی بر علم گلف در استان مهیا شود.1

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار