مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای اصفهان گفت: با اجرای طرح «برق امید»، کم مصرف‌ها از پرداخت قبض معاف می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷ 03 September 2020

موسی رضایی، در آیین  بهره برداری از طرح توسعه پست برق اردستان با اشاره به مصوبه هیئت دولت در خصوص برق امید، گفت: طرح برق امید با هدف مدیریت مصرف و فرهنگ سازی به زودی رسما وارد مرحله اجرا خواهد شد.

وی گفت: با اجرای این طرح، کم مصرف‌ها از پرداخت قبض برق معاف می‌شوند؛ ضمن اینکه حتی برای پر مصرف‌ها نیز این امکان وجود دارد که با کاهش مصرف از پرداخت قبض معاف شوند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان با بیان اینکه تعرفه مشترکان در مناطق مختلف با توجه به وضعیت دمای هوای شهرستان محاسبه می‌شود، افزود: شهرستان اردستان در منطقه عادی قرار دارد و اگر کسی در طول دو ماه که دوره قرائت قبض برق است، ۱۰۰ کیلو وات و یا کمتر مصرف داشته باشد، از پرداخت هزینه انرژی معاف خواهد بود. 

موسی رضایی افزود: مشترکان خوش مصرف هم می‌توانند با رعایت نکات ساده، خود را به دسته کم مصرف‌ها برسانند و از تخفیف صد درصدی بهای برق مصرفی بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه پست ۲۳۰ به ۶۳ به ۲۰ کیلو ولت اردستان توسعه چهار عدد فیدر ۲۰ کیلوولت به ارزش ریالی ۱۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید، گفت: با اجرای این طرح مشکلات بخش صنعت برق اردستان برطرف می‌شود و اکنون در بخش زیرساخت‌های برق شهرستان برای صنایع مشکلی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای اصفهان با بیان اینکه امسال هیچ گونه خاموشی نداشتیم، گفت: در استان اصفهان حدود ۴۰ پست انتقال برق وجود دارد که وظیفه آن‌ها تامین برق مشترکان در بخش‌های مختلف است.

رضایی با بیان اینکه در استان اصفهان حدود ۱۷.۴ مگاوات برق از نیروگاه خورشیدی تولید می‌شود، گفت: با توجه به ارتفاع مناسب از سطح دریا، اردستان مستعد راه اندازی نیروگاه خورشیدی است.

در حال حاضر، نیروگاه‌های خورشیدی در اردستان، یک مگاوات برق تولید می‌کنند و شرکت برق برای خرید برق از نیروگاه‌های خورشیدی محدودیتی ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار