رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در بودجه سال جاری مدیریت شهری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان برای امور گردشگری این شهر در نظر گرفته شد که به دلیل شیوع کرونا اقدامات با محدودیت مواجه شدند.
کد خبر: ۸۹۴۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶ 02 September 2020

علیرضا نصر اصفهانی توسعه گردشگری را یکی از برنامه‌های این دوره شورا برشمرد و  افزود: از جمله برنامه‌های شاخص و مصوب توسعه گردشگری این نهاد طرح اصفهان ۲۰۲۰ بود.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار امیدواری کرد نسبت به اصلاح زیرساخت‌های توسعه گردشگری اقدام و زمینه‌ای برای آینده شهر اصفهان فراهم شود.

به گفته وی اکنون به دلیل روابط بین‌الملل و شیوع کرونا از حضور پررنگ گردشگران خارجی محروم هستیم اما ساخت هتل و موارد مربوط به حوزه گردشگری در مصوبات شورای شهر مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین امکان سنجی و ایجاد شهرک صنایع و گردشگری و شهر گردشگری هنر و میراث فرهنگی را مورد بررسی و پیگیری قرار دادیم.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: یکی از حلقه‌های مفقوده کشور ایجاد ارتباط و شناخت بین مردم و منتخبین شوراهاست که باید مورد آسیب شناسی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از شهروندان نسبت به ماموریت‌ها و رسالت‌های شورای اسلامی شهر شناخت ندارند، ادامه داد: یکی از ماموریت‌های کنونی ما شناساندن نقش و رسالت شورا به مردم است.

به گفته نصر اصفهانی در سال گذشته از ۲۵۱ مصوبه تنها ۲ مورد رد شد، امسال برنامه‌هایی مدنظر داریم که باید بررسی قرار گیرد.

وی گفت: در تلاش هستیم در سال پایانی شورا پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانیم تا بخشی از آن‌ها مورد بهره برداری قرار گیرد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام خاطرنشان کرد: برنامه پنج ساله ششم شهرداری اصفهان در معاونت برنامه ریزی در دست تدوین است امیدواریم این برنامه چراغ راه پنج سال آینده مدیریت شهری باشد.

وی ادامه داد: اقدامات مقدماتی برنامه جامع شهر اصفهان صورت گرفته و از نخبگان، خبرگان، استادان دانشگاه، مردم در صنوف و سنین مختلف مورد پیگیری قرار گرفته است.

نصر اصفهانی اضافه کرد: تدوین و تصویب بودجه سال ۱۴۰۰ در دستور کار امسال شورای شهر اصفهان قرار دارد که باید تا پایان دی ماه تحویل شورا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار