روح الله بهرامی۱۱۴ واحد مسکن روستایی بهسازی شده و ۲۰ واحد بازسازی شده را متعلق به روستای ولاشجرد در بخش قلقلرود دانست و افزود: یک واحد مسکن در زیربنای ۶۰ متر مربع در هفته دولت در روستای ولاشجرد به صورت نمادین با حضور مسوولان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴ 31 August 2020
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تویسرکان گفت: ۵۶۰ واحد مسکن روستایی در هفته دولت در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش فارس، بهرامی با بیان اینکه در هفته دولت ۵۶۰ واحد مسکن روستایی بهسازی و بازسازی شده با ۸۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در این شهرستان افتتاح شد اظهار کرد: ۴۱۸واحد روستایی از محل اعتبارات بارش‌های سیلابی سال گذشته و ۱۴۲ واحد طرح ویژه مقاوم‌سازی احداث شده به بهره‌برداری رسید.

وی ۱۱۴ واحد مسکن روستایی بهسازی شده و ۲۰ واحد بازسازی شده را متعلق به روستای ولاشجرد در بخش قلقلرود دانست و افزود: یک واحد مسکن در زیربنای ۶۰ متر مربع در هفته دولت در روستای ولاشجرد به صورت نمادین با حضور مسوولان افتتاح شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تویسرکان با اشاره به اینکه ۶۹ میلیون تومان تسهیلات و ۱۶۰ کیسه سیمان رایگان از کمک‌های ستادی سیلاب فروردین سال گذشته به واحد افتتاح شده در روستای ولاشجرد اعطا شده است، صدور۳۶۰ فقره سند و اتمام سه فاز بهسازی را از اقدامات انجام شده در روستای ولاشجرد عنوان کرد.

وی از بهره‌برداری طرح فاز سوم بهسازی روستای ولاشجرد با صرف اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات بنیاد مسکن و دهیاری روستا خبر داد و بیان کرد: عملیات اجرایی در فاز سوم بهسازی با انجام ۸۰۰ متر جدولگذاری، ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیرسازی و ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع آسفالت‌ریزی انجام گرفت.

بهرامی به افتتاح فاز نخست بهسازی روستای کریم‌آباد با اجرای یک‌هزار و ۵۰۰ متر جدول گذاری، آسفالت ریزی ۶ هزار و۵۰۰ متر مربع و زیرسازی ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع اشاره کرد و گفت: این پروژه با صرف ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات بنیاد مسکن مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی تعداد واحد‌های مقاوم سازی شده روستای کریم آباد را ۸۰ واحد و تعداد اسناد صادر شده برای مساکن روستای کریم آباد ۱۱۰ فقره سند اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار