سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آخرین آمار مبتلایان به کرونا، بهبودیافته ها و ترخیص شدگان و بیماران بستری با شرایط حاد در بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان‌های استان در ۲۴ ساعت گذشته را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۹۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴ 28 August 2020

آرش نجیمی با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد ۱۷۰ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی اضافه کرد: در همین زمان تعداد ۱۴۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در ۲۲ مرکز درمانی و بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران و بیدگل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومیشان ترخیص شدند و لازم است که در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را بگذرانند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که آمار مبتلایان به کرونا را در روز گذشته ۱۱۸ نفر اعلام کرده بود، تصریح کرد: اکنون تعداد کل بیمارانی که در شهرستان‌های استان به جز کاشان و آران و بید گل با تشخیص کرونا بستری هستند هزار و ۲۲ نفر است که از این تعداد ۱۸۲ نفر وضعیت وخیم‌تری دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه و آی سی یو های مراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

نجیمی خاطرنشان کرد: در طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ نفر بیمار فوتی مشکوک به کرونا ویروس و هشت نفر فوتی مثبت قطعی به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را داشته ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار