حدود ۷۵ درصد از جمعیت زندانیان استان اصفهان مددجویان کمتر از ۴۴ سال هستند که سن اوج شورآفرینی، کارآفرینی و کارایی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸ 26 August 2020
مدیر کل زندان‌های استان اصفهان در نشست مجمع نمایندگان استان با هدف برسی مسائل و مشکلات زندان‌ها و زندانیان در ستاداداره کل زندان‌های استان با تحلیل آمار زندانیان این استان گفت: حبس این افراد در زندان‌ها حاکی از حجم و انباشتگی مسائل ومشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه است که الزامی است این معضل مرتفع شود.

محمود ضیائی فرد افزود: تراکم موجود در برخی زندان‌های استان، از جمله زندان‌های شهرضا، خمینی شهر، زرین شهر، مرکزی و کاشان بدلیل فرسودگی نیازمند عزم جدی‌تر برای تکمیل، احداث و بهره برداری زندان‌های جدید در خارج از شهر‌ها دارد که لازم است با تمامی توان و تعامل ملی و استانی به سرانجام لارم برسد.
وی بررسی افزایش اعتبارات و بودجه و ارتقای بهداشت و درمانی زندانیان، اجرای قانون تسری ویژه کارکنان مصوب سال ۹۱ و رفع مشکلات بهداشتی ودرمانی زندانیان، همچنین معیشت، اشتغال و آموزش خانواده‌های مددجویان را از محور‌های این نشست بیان کردو خواستار توجه جدی به مسائل حمل ونقل، معیشت، بهداشت و درمان، آموزش وپیشگیری از آسیب‌های اجتماعی زندانیان و خانواده‌های مددجویان شد.
در بازدید مجمع نمایندگان استان از زندان مرکزی اصفهان شرایط بهداشتی بند‌های این زندان در شرایط کرونا مطلوب ارزیابی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار